Coma en de Russen – Ad Nuis

• maandag 21 maart 2022
  • Categorie:
  •  Ad Nuis met zijn column!

18-3-2022

Coma en de Russen – Ad Nuis

Voor de volledige aflevering, klik op de onderstaande link:
    https://cafeweltschmerz.nl/videos/com... Na veel te lange afwezigheid is iedereen bij Café Weltschmerz heel blij dat hij terug is, gezond en wel: Ad Nuis met zijn column! "Volgens Camus is er maar een wezenlijk filosofisch probleem, zelfmoord. Of je accepteert de absurditeit van het bestaan of je ontsnapt eraan. Zelf ben ik de afgelopen maanden geheel onvrijwillig ontsnapt aan de absurditeit van het bestaan. Ik vind absurditeit niet erg. Alles gaat nergens over. Het leven is een soort bezigheidstherapie..." --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz