“The cure” met Erik Boomsma BELANGRIJK

• zondag 6 februari 2022
  • Categorie: , , ,
  •  Erik Boomsma neemt  ons wederom mee in de analyse op de actuele wekelijkse sterftecijfers van het Centraal Bureau voor de Statistieken .........

3-2-2022

In deze 11e uitzending met Erik Boomsma neemt hij ons wederom mee in de analyse op de actuele wekelijkse sterftecijfers van het Centraal Bureau voor de Statistieken die duidelijk aantonen dat er absoluut geen sprake is van een “vreselijke pandemie”, zoals nog steeds beweerd wordt door onze Minister President Mark Rutte.

Ook laat Erik ons de actuele cijfers zien van EudraVigilance. Het medicijnen bijwerkigen meld- en registratiesysteem van het Europese Medicijnen Agentschap van de EU. De cijfers zijn schokkend en onthutsend. Ook toont hij aan, dat de meldingen van de bijwerkingen van de injecties met de experimentele substanties, die “vaccin” genoemd worden slechts 6% van de werkelijkheid laten zijn.Nadat de cijfers zijn doorgenomen neemt Erik ons mee in de WERKELIJKE ZIEKTE van de wereld van vandaag. Hij geeft ons, middels heldere afbeeldingen, inzicht in de corruptie-structuren van de georganiseerde criminele maffia-organisatie die momenteel met veel grondrechtschendingen, vrijheidsberoving, geweld en terreurmaatregelen onze samenleving teistert.

Daarmee wordt de WARE AGENDA achter de terreur geopenbaard: “De Digitale Onderdrukking en Plundering van de Mens”.

Erik laat in deze uitzending niet alleen de WARE ZIEKTE van onze wereld zien…, maar hij reikt ons ook het MEDICIJN tegen deze ziekte aan. Een holistische genezing. Een genezing, waarbij niet – zoals in de huidige allopathische geneeskunde het geval is – aan symptoombestrijding wordt gedaan. Maar een genezing die de OORZAAK van de ziekte wegneemt. Hij roept ons daarom op om in actie te komen en ons aan te sluiten bij de manifestaties van de UNITED PEOPLE FOUNDATION. Om mede-eigenaar te worden van deze manifestaties door de éénmalige aankoop van een ELC-certificaat (Eeuwigdurend Leden-Certificaat) en de actieve deelname aan het URA-PLATFORM, om de perverse plundering van onze samenleving door een kleine groep zichzelf “Elite” noemende superrijken te stoppen. En om onszelf en onze kinderen te bevrijden van de terreur en onderdrukking van het misdaadsyndicaat.

Links:

Powerpoint Presentatie : https://www.dropbox.com/s/yjvlccz817oc674/PRESENTATIE%20WELTSCHMERZ%201-2-2022.pptx

Volledige lezing Dr. David Martin : https://www.dropbox.com/s/rvpbmn88anejyn8/David%20Martin%20Proves%20the%20Criminal%20Conspiracy.mp4

Website “vaccinaties” wereldwijd: https://www.laenderdaten.de/gesundheit/corona-impfungen.aspx

Website United People Foundation: https://www.unitedpeople-foundation.org/

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast!