Janet Ossebaard: “Zij zijn satanisch en gaan over lijken!” - Duncan, Janet Ossebaard & Cyntha Koeter

• donderdag 17 februari 2022
  • Categorie:
  •  Duncan Robles bespreekt met Janet en Cyntha de huidige wereldsituatie.

17-2-2022

Wil jij Next steunen bij hun missie en reis door Europa, dan kan dat door een donatie achter te laten via: https://whydonate.nl/fundraising/steu... NEXT YouTube kanaal: https://bit.ly/3uhjtBW NEXT Telegram: https://t.me/team_NEXT NEXT Instagram: https://www.instagram.com/teamnexxt/ Hun eerste documentaire-reeks haalde vele miljoenen views: The Fall of the Cabal. Janet Ossebaard en Cyntha Koeter hebben de afgelopen jaren voor veel opschudding gezorgd met hun spraakmakende documentaires. Ze hebben zich het afgelopen jaar op de achtergrond gehouden, maar zijn nu voor één keer terug bij NEXT. Duncan Robles bespreekt met Janet en Cyntha de huidige wereldsituatie. Hoe staan we er voor? Kunnen we optimistisch zijn over de weerstand die het volk momenteel biedt tegen het regime? Wat weten we vandaag de dag over de inhoud van de injecties? En de belangrijkste vraag: wat is er gebeurd met Donald Trump? Denkt Janet dat Trump nog terug komt op het strijdtoneel en wat is haar visie momenteel over Q? Je ziet het in deze aflevering van NEXT.

Cafe Weltschmerz