Een coalitie van advocaten en rechters uit de hele wereld is bijeengekomen om de “misdaden tegen de mensheid” te vervolgen die worden begaan door regeringen en hun psychopathische marionettenmeesters in de naam van “het bestrijden van covid” en “het redden van levens”.

De internationale groep, die zichzelf het Volkstribunaal van de Publieke Opinie noemt, kwam onlangs in Duitsland bijeen om de vele schendingen van de mensenrechten door corrupte politici onder de richtlijn van het Wereld Economisch Forum (WEF) in detail te bespreken, bericht Ethan Huff.

“Deze zaak, waarbij het gaat om de meest gruwelijke misdaden tegen de mensheid, begaan onder het mom van een coronapandemie, ziet er alleen op het eerste gezicht ingewikkeld uit,” zei de Duitse advocaat Dr. Reiner Fuellmich in zijn openingsverklaring (bekijk hieronder).

Fuellmich ging verder met te benadrukken hoe het coronavirus (Covid-19) met opzet door het establishment werd ontwikkeld om de mensheid naar een nieuw technocratisch “great reset”-systeem te leiden onder een gecentraliseerde wereldwijde machtsstructuur.

“Eén, er is geen coronapandemie, maar slechts een PCR-test-‘plandemie’ aangewakkerd door een uitgebreide psychologische operatie ontworpen om een constante staat van paniek onder de wereldbevolking te creëren,” zei Fuellmich. “Deze agenda is al lang gepland.”

Covid gaat niet over het redden van levens; het gaat over het elimineren ervan

Fuellmich gelooft dat dit allemaal al eerder is geprobeerd met de Mexicaanse griep, de voorloper van covid. Meer dan tien jaar geleden probeerden de genocidale maniakken die de leiding hadden over de planeet de wereld op stang te jagen over varkenskiemen, maar het mislukte.

Spoel door naar 2020 en ze hebben blijkbaar hun mind control vaardigheden aangescherpt om genoeg van de wereld te overtuigen om mee te spelen met de zwendel, die nog steeds gaande is zo’n twee jaar nadat het voor het eerst werd gelanceerd.

“De uiteindelijk onsuccesvolle voorloper van Covid was de Mexicaanse griep, zo’n 12 jaar geleden, en het is bedacht door een groep superrijke psychopathische en sociopatische mensen die mensen tegelijkertijd haten en vrezen, geen empathie hebben, en gedreven worden door de wens om volledige controle te krijgen over ons allemaal, de mensen van de wereld,” aldus Fuellmich.

Zij gebruiken “regeringen en de mainstream media” om “24/7 paniekpropaganda” te verspreiden, zegt hij.

Het feit dat er talrijke gemakkelijke, goedkope en levensvatbare remedies zijn tegen het coronavirus die niet mogen worden voorgeschreven, spreekt boekdelen over het niveau van het kwaad dat zich hier op wereldschaal afspeelt.

Ivermectine en Hydroxychloroquine (HCQ) zijn twee van de krachtigste remedies tegen de Chinese griep die bijna onmogelijk te krijgen zijn via het huidige medische systeem. Van zink, vitamine C en vitamine D is ook aangetoond dat ze de Wuhan ziektekiemen bestrijden.

Overal blijven regeringen echter vechten tegen deze remedies, in plaats daarvan pushen ze mensen om zich te laten “vaccineren” met experimentele gentherapie-injecties die door vaccinatie veroorzaakte AIDS verspreiden onder de “volledig gevaccineerden”.

“Onze regeringen zijn onze regeringen niet meer,” zegt Fuellmich. “In plaats daarvan zijn ze overgenomen door de andere kant via hun belangrijkste platform, het Wereld Economisch Forum, dat al in 1992 is begonnen met het creëren van hun eigen wereldleiders via hun ‘Young Global Leaders’ programma.”

Enkele van de eerste afgestudeerden van het Young Global Leaders programma zijn plandemische namen die u direct zult herkennen: miljardair eugenetist Bill Gates en de corrupte Duitse bondskanselier Angela Merkel.

Uiteindelijk is het einddoel van dit alles de wereldwijde ontvolking. De injecties, de maskers, de beperkingen, dat alles gaat over het uitroeien van menselijk leven, niet over het redden ervan zoals regeringen beweren.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

IVERMECTINE DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram