24-2-2022 Door  DissidentNL -

De Britse activist en radiopresentator Maajid Nawaz leek mega-ster podcaster Joe Rogan in een zaterdag interview te verbijsteren toen hij uitlegde hoe Klaus Schwab’s Wereld Economisch Forum (WEF) infiltreert in wereldregeringen om een wereldwijde “controlepostmaatschappij” te realiseren.

In een drie uur durend interview dat zaterdag werd vrijgegeven, vertelde Nawaz, de stichtende voorzitter van Quilliam, een denktank die is opgezet om het islamitisch extremisme te bestrijden, aan Rogan dat het WEF zijn leden heeft geïnstalleerd in nationale leidende functies over de hele wereld om de uitgebreide autoritaire agenda van de organisatie te bevorderen.

Uitleggend dat regeringsleiders wereldwijd zijn begonnen met het opheffen van COVID-19 mandaten en beperkingen, terwijl ze een apparaat van digitale tracering en identificatie in stand laten dat de embryonale stadia vormt van een digitale sociale kredietscore, zei Nawaz dat het WEF onder Schwab heeft gewerkt aan “het inbedden van mensen in regeringen die de Great Reset agenda onderschrijven”.

“Dat is wat ze zelf zeggen,” zei Nawaz, erop wijzend dat de zogenaamde Great Reset, waarvan de voorstanders beroemd hebben beweerd dat tegen 2030 mensen “niets zullen bezitten en gelukkig zullen zijn,” in detail wordt uitgelegd op de website van het WEF.

In een boek uit 2020, getiteld “Covid-19: The Great Reset”, betoogt Schwab openlijk dat het COVID-19 antwoord moet worden gebruikt om “alle aspecten van onze samenlevingen en economieën te vernieuwen, van onderwijs tot sociale contracten en arbeidsomstandigheden”.

Nawaz wees er verder op dat Schwab in 2017 zei dat de “young global leaders” van het WEF zouden “doordringen” in de kabinetten van wereldleiders.

Tot de leden van het Young Global Leaders Forum van het WEF behoren onder anderen de Canadese premier Justin Trudeau, de Nieuw-Zeelandse premier Jacinda Ardern, de Franse president Emmanuel Macron, de voormalige Britse premier Tony Blair, Microsoft-oprichter Bill Gates en Facebook-oprichter Mark Zuckerberg.

Nawaz wees erop dat Blair tijdens de oorlog in Irak heeft geprobeerd een ID-systeem in te voeren, en dat hij nu openlijk streeft naar de invoering van digitale ID’s in het post-COVID-tijdperk.

Het WEF heeft duidelijk te kennen gegeven dat het een wereldwijd digitaal ID-systeem wil invoeren.

“Dit zal dus een eindeloos proces worden om de doelpalen langzaam te verzetten,” vermoedt Rogan.

“Naar meer en meer autoritarisme,” voegde Nawaz toe. “Checkpoint samenleving. Het is er allemaal. Ze hebben ons dit verteld.”

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Meld je aan voor onze gratis dagelijkse nieuwsbrief, 10.000 gingen je al voor: