We worden gegijzeld

• zaterdag 8 januari 2022
  •  ZIJ zijn het die deze zoveelste zelf gecreëerde ‘crisis’ gebruiken voor Agenda 2030 .....

We worden gegijzeld

(Door: Drs. E.N. Schilder)

We worden gegijzeld door 1,8 miljoen ongevaccineerden”, lees ik op een FB-pagina van een of ander dom figuur die klaarblijkelijk aan het Stockholm syndroom lijdt; het syndroom waar men sympathie voelt voor de (werkelijke!) gijzelaars. Deze debiel denkt werkelijk dat het probleem bij de ‘ongevaccineerden’ ligt, omdat hij dat dagelijks via de NOS en de mainstream media consumeert… Daar gelooft hij, net als Hugo de prik-clown, ‘heilig’ in. En hij heeft gelijk (!) we wòrden ook gegijzeld! Dat we echter gegijzeld worden door een slechts heel klein aantal leugenachtige misdadigers (!) ziet en begrijpt hij niet.

Wij worden namelijk gegijzeld door de psychopaat van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en zijn Min-Hysterie, de dierenartsen-en-persoonlijk-belanghebbenden in de injectieHANDEL (!) van het RIVM, het OMT, de ‘recht(krom!)staat èn de globalistische D66-gestuurde-meanstream (geen main inderdaad) media die bewezen feiten eenvoudig buiten beschouwing laten of ze afdoen als complottheorieën. ZIJ zijn het die de bevolking gijzelen en een bepaalde groep er de schuld van geven. ZIJ zijn het die aanzetten tot tweespalt, haat en geweld. ZIJ zijn het die deze zoveelste zelf gecreëerde ‘crisis’ gebruiken voor Agenda 2030 en een ‘sociaal’ maar dwangmatig (corona-pas) kredietsysteem als opmaat naar het Chinese model.

Zijne domheid ziet dat echter niet. Laat staan dat hij dit zou gaan begrijpen als hij er met zijn neus op gedrukt zou worden. Het betreft hier namelijk de domste, eenvoudigst beïnvloedbare en gemakkelijkst tot tweespalt, geweld en haat aan te zetten leeghoofden die men via de NOS en de NPO/RTL/SBS6 àlles wijs kan maken en zichzelf inmiddels zien als ‘belangrijke influencers’. Te dom en te lui om ook maar vijf minuten de tijd te nemen om op internet de andere mening van andere experts te onderzoeken want uitsluitend ‘de èchte media’ en het RIVM zijn de enige ‘experts´… En zo zijn er helaas veel… Dom, lui en gemakkelijk te hersenspoelen, maar zichzelf ziend als intelligent met ‘een duidelijke mening’ die zij middels de dagelijkse voorgekauwde/ingeplante NOS/NPO/RTL/SBS6-‘mening’, woordelijk en met dezelfde gebaartjes na kunnen papegaaien… Wow! Dàn heeft u pas een mening…

Over domheid gesproken: dat de ‘booster’ exact eenzelfde prikje is als de al eerder – niet gewerkt hebbende! – twee prikjes, snappen zij niet. Ze stellen er ook geen vragen bij. Sterker nog, ik sprak afgelopen week een jurist van een van de Nederlandse rechtbanken en hij ‘weigerde’ naar andere beweringen te luisteren dan De Jonge, de NOS en de NPO u dagelijks aan hersenspoeling laten passeren. Sterker nog, alternatieve media zouden volgens hem verboden en verbannen moeten worden. Dat geeft naast een duidelijke beeld van het intelligentieniveau van betrokkene, tevens een goed beeld van hoe de Nederlandse recht(krom!)staat te werk gaat. Toen ik hem vroeg of hij in Nederland was geboren of in de DDR en daar mogelijk heimwee naar had, begreep hij mij uiteraard niet… het ‘hoogbegaafde’ lichtpunt… Monkey see, monkey listning, monkey do, meer is het niet. Gewoon hersenloos volgen en doen wat ze gezegd wordt. Braaf Bello, braaf, goed gedaan! Mijns inziens wordt het algemeen intelligentieniveau van de gemiddelde Nederlander eens te meer benadrukt. Qua percentage exact gelijkstaand aan het aantal volledig ‘gevaccineerden’ en de (trots rond toeterend) een boosterprik halende vanwege een zoveelste verkoudheidsvariant… KOEKOEK!

Sowieso zijn ‘wij’ een ‘uniek’ landje in de wereld… Het enige land in een zware lockdown voor de veel mildere Omicron-variant, het enige land met een abominabele IC-capaciteit, het enige land met een stikstof ‘probleem’, het enige land waar de ‘nieuwe’ regering bestaat uit exact dezelfde onbetrouwbare sujetten als de afgetreden regering… Het enige land met een hoog percentage homoseksuelen en terroristen-sponsors op de belangrijkste posten… Hoezo ze lachen u recht in uw gezicht uit…? Waar een klein landje groot in kan zijn… Hoezo bananenrepubliek?

Door:
    Drs. E.N. Schilder
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

Het overgrote deel van de Nederlanders nemen ook alles aan wat er op tv gezegd word. Ze gaan in de rij staan voor hun volgende vrijwillige euthanasieprik.