Waarom Rutte IV een drama is voor Nederland

• zaterdag 15 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • Deze video gaat ditmaal over de nieuwe plannen van Rutte IV.

14-1-2022

Deze video gaat ditmaal over de nieuwe plannen van Rutte IV. Ik heb voor jullie het regeerakkoord volledig doorgenomen. Door het kijken van deze video krijg je een goed beeld van wat het nieuwe kabinet allemaal van plan is en plaats ik dit ook in een historisch perspectief. Wat maakt Nederland zo speciaal en waarom waren we ooit de rijkste bevolking van de wereld? Belichaamd dit nieuwe kabinet positieve veranderingen wat het succes van Nederland continueert? Of brengt het nieuwe kabinet ons verder in de problemen? Na het kijken van de video zul je hier antwoorden op krijgen en scherpere ideeën hebben.

Ben erg benieuwd naar jullie mening over het nieuwe kabinet na het zien van deze video! Laat je mening, vragen en/of feedback achter de in comments. 0:00 - Introductie 0:57 - Waarom is Nederland ooit ontstaan? 3:43 - Wat maakte Nederland speciaal? 14:10 - Goede plannen Rutte IV 23:05 - Slechte plannen Rutte IV 23:35 - Bepalen wat er met jouw geld moet gebeuren. 26:15 - Onderwijsbeleid 32:45 - Klimaatbeleid 44:33 - Stikstof & Woningmarkt 46:23 - Hedgefund Rutte 48:23 - Armoede en Arbeid 52:03 - Immigratie en Integratie 55:26 - Onze overheid slokt de vrijheid op