Vaccinmislukking in twee grafieken en twee tabellen uit vier landen

• zondag 30 januari 2022
  • Ik zou een lang betoog kunnen houden over de oorspronkelijke antigene zonde, de dalende antilichamen, de problemen rond de cellulaire immuniteit, myocarditis, en al de rest.

30-1-2022

Maar ik ga gewoon deze vier beelden aanbieden omdat ze duidelijker spreken dan alles wat ik zou kunnen zeggen, schrijft Alex Berenson.

Schotland, Groot-Brittannië, Israël en Denemarken zijn vier van de meest gevaccineerde landen ter wereld. Ze hebben allemaal 90 procent volwassen Covid-vaccinatiepercentages en 60 procent boosters voor volwassenen. Toch vallen verreweg de meeste sterfgevallen onder gevaccineerde mensen; het aantal ernstige gevallen stijgt explosief; en het aantal infecties stijgt bijna letterlijk de pan uit.

Dit is het falen van het Covidvaccin op het meest diepgaande en elementaire niveau.

SCOTLAND: Covidsterftecijfers (percentages, geen ruwe cijfers) per vaccinatiestatus voor de afgelopen vier weken. Het sterftecijfer onder gevaccineerden maar zonder boosters was elke week hoger dan het sterftecijfer onder ongevaccineerden.

Bovendien vond in de meest recente week 87 procent van het totale aantal sterfgevallen  plaats bij gevaccineerden:

Klik voor groot; BRON

(Opmerking: ik heb de link gecorrigeerd. Ook zijn de gegevens in de Britse grafiek hieronder voor het hele Verenigd Koninkrijk en dus inclusief Schotland – sommige Britse lezers vroegen me dat duidelijk te maken).

BRITTANNIË:

Covid-sterfgevallen naar vaccinatiestatus in de meest recente vier weken (2.845 van de 3.860 mensen van wie de vaccinatiestatus kon worden bepaald, waren gevaccineerd – 74 procent):

ISRAËL:

Ernstige gevallen sinds het begin van Covid (merk op dat het aantal gevallen in januari een hoogtepunt bereikte met het begin van de massavaccinaties en dat cijfer zal naar verwachting de komende dagen worden overschreden):

DENEMARKEN:

Totaal aantal besmettingen sinds het begin van Covid (dit cijfer spreekt voor zich):

Klik voor groot

Onthoud dat deze mislukkingen niet te wijten zijn aan vaccinatiescepticisme, of Tucker Carlson, of mij. Deze landen zijn zo dicht bij volledig gevaccineerd als maar mogelijk is.

Als u denkt dat dit is wat u een jaar geleden is beloofd – of zes maanden geleden, of zelfs een maand geleden – dan weet ik niet wat ik u moet zeggen. Maar het antwoord kan niet zijn om MEER te doen van wat niet heeft gewerkt.

“Ik wist dit allemaal VOORDAT mijn volledig Pfizer geprikte vrouw eind september Covid opliep en het aan mij doorgaf. Deze vaccins zijn noch VEILIG, noch DOELTREFFEND. In een gezonde wereld zouden ze niet eens verkrijgbaar zijn, laat staan verplicht. Totdat en tenzij mensen wakker worden en vrijheid eisen, zullen ze ons hun totalitarisme blijven opdringen,” schrijft HLG in AB’s commentarensectie.

“Vergelijkbare ervaring. Mijn vrouw is gevaxxed, maar ik niet. Ik bracht onlangs een vakantie door in een kamer naast een gezin dat ziek was en hoestte. Binnen 3 dagen lag mijn vrouw op haar kont ziek, nul symptomen voor mij. Uiteindelijk na nog eens 4 dagen, kreeg ik het van mijn gevaxxte vrouw. Een paar dagen lichte griepverschijnselen en dat was het. Genoeg met al deze belachelijkheid mensen. Het opgeven van je vrijheden is nooit de juiste optie, laat staan voor deze boogeyman onzin,” schrijft een ander.

“Ik ben begin 60 en niet vaxxed (en zal dat ook nooit worden). Heb in december COVID gekregen van een volledig gevaxxte collega. Deelde een auto op weg naar het vliegveld. Werd ziek, maar niet al te erg. Een paar dagen keelpijn en hoofdpijn. Toen ongeveer een week met de beroemde hoest (die ongeveer een maand bleef) en het gevoel alsof ik een kater had. Ik ben blij dat ik me niet heb laten vaccineren,” zegt Kevin.

Copyright © 2021 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram