Reiner Füllmich geeft update over ‘Neurenberg 2.0’: internationaal strafproces ‘over enkele weken’ van start

• maandag 10 januari 2022
  • Categorie: , ,
  •  “We moeten ons eigen systeem optuigen.”

De Duits-Amerikaanse advocaat Reiner Füllmich zei woensdag in gesprek met Maria Zeee dat het langverwachte internationale strafproces, door velen ook wel ‘Neurenberg 2.0’ genoemd, binnen enkele weken van start gaat.

Naar alle waarschijnlijkheid gaat een onderzoeksjury zich met de zaak bezighouden. Het is de bedoeling dat er aanklachten worden ingediend tegen vier kopstukken: Bill Gates, Christian Drosten, Anthony Fauci en WHO-baas Tedros, lichtte Füllmich toe. “Ze gaan een hele hoge prijs betalen. Ze gaan de bak in.”

Allerlei experts gaan getuigen over wat er werkelijk aan de hand is, over de agenda die uitgerold wordt om onze aandacht af te leiden van enerzijds het uitdunnen van de bevolking en anderzijds bevolkingsbeheersing, aldus de advocaat.

Eigen systeem

Hij voegde toe dat er gewerkt wordt aan een nieuwe rechterlijke macht, omdat het systeem ‘dermate corrupt is dat we daar niet langer op kunnen vertrouwen’. “We moeten ons eigen systeem optuigen.”

Een belangrijk onderdeel van deze zaak is een onderzoek dat Mike Yeadon, een voormalig vicepresident van Pfizer, heeft gedaan naar de ‘vaccinmakers’. Uit dat onderzoek blijkt dat sommige vaccinbatches helemaal geen problemen veroorzaken, terwijl andere partijen zeer gevaarlijk zijn en duizenden sterfgevallen hebben veroorzaakt.

Het is duivels

“Ze proberen te achterhalen hoe ze zoveel mogelijk mensen kunnen doden zonder dat er alarmbellen afgaan,” benadrukte Füllmich. “Het is duivels. Hoe kunnen mensen zo kwaadaardig zijn?”

De advocaat vertelde verder dat deze hele operatie, waar tientallen jaren aan is gewerkt, wordt uitgevoerd door enkele honderden, hooguit enkele duizenden mensen. Zij proberen zoveel mogelijk artsen en politici aan hun kant te krijgen door middel van omkoping en afpersing. Denk daarbij bijvoorbeeld aan ritueel kindermisbruik, zei hij.

“Geef niet op. Blijf strijden.”

Stephan zei

Reiner Fuellmich ( en zijn internationaal team ) is een van de weinige lichtpuntjes van hoop.
    Uit puur ongeduld zijn er mensen die niet meer geloven in het werk van dit team. Ze zeggen, dat "Neurenberg 2.0" steeds maar uitgesteld wordt, maar ze beseffen blijkbaar niet hoe krankzinnig veel werk het is en vooral hoe complex het is. Er wordt een internationaal regime van Verdeel & Heers gevoerd en dan is het - zoals Fuellmich ook zegt - begrijpelijk, dat mensen het bijvoorbeeld "gebakken lucht" noemen wat Fuellmich aan het doen is. Het is pure ongeduld.
    We moeten blijven volhouden. Burgerlijke Ongehoorzaamheid, het NIET [ meer ] meedoen, is een vereiste. En de groep groeit met de dag.
    Ik ben HEEL blij, dat er weer een update is over de stand van zaken betreffende het geweldig en moedig werk van Reiner Fuellmich en zijn int. team.
    Verder: Ik zie dat deze video op Rumble staat. Op de site van Rumble staat de melding: "Breaking : Rumble to combine with NASDAQ listed CFVI "
    Moet ik hier concluderen, dat Rumble dus nu mee mag doen met de Big Tech / Big Finance Mafia ? Het oud systeem, waar we juist vanàf willen ?? Ik was even van plan om op Rumble een account aan te maken, maar dat doe ik nu maar niet.