Nieuwe website “Vrije Katholieken”

• maandag 24 januari 2022
  •  Wij zijn katholieken die zich niet kunnen vinden in de meegaandheid met en de steun aan de corona-maatregelen door de huidige leiding van de katholieke kerk.

Nieuwe website “Vrije Katholieken”

(Door: T.A.)

Graag willen wij uw aandacht vragen voor een nieuwe website: www.VrijeKatholieken.nl

Wij zijn katholieken die zich niet kunnen vinden in de meegaandheid met en de steun aan de corona-maatregelen door de huidige leiding van de katholieke kerk. Ook distantiëren wij ons van de huidige paus, die de facto afscheid genomen heeft van de katholieke leer en de kerk omvormt tot een reclamebureau voor BigPharma en een actiegroep voor climate change.

De huidige paus steunt de Chinese communistische partij met de onderdrukking van de ondergrondse katholieke kerk in China. Hij werkt mee met het World Economic Forum in de uitrol van de Agenda 2030, die gewone mensen tot slaaf zal maken. Wij noemen ons Vrije Katholieken, omdat we de huidige paus niet volgen en de vrijheid nemen ons te houden aan de leer van de kerk.

Met de website willen wij katholieke gelovigen steunen die de ware katholieke leer trouw blijven en wij pogen de kerkleiding alsnog tot een andere koers te bewegen. Zelfs al lijkt dit laatste op dit moment niet haalbaar.

De website is ook bedoeld om de geestelijken binnen de katholieke kerk te steunen; geestelijken die uitkomen voor de waarheid en die dreigen door de hiërarchie van de kerk, onder aanvoering van Jorge Bergoglio, vermorzeld te worden.

De website bevat een manifest dat door katholieken getekend kan worden. Op de website wordt ook aangetoond waarom de oproep van kardinaal Eijk om je te laten vaccineren met een middel dat gemaakt is met behulp van gedode ongeboren kinderen volkomen in strijd is met de katholieke leer.

Ook bevat de website een quiz waarvan de vragen als doel hebben de schijnheiligheid van de huidige kerkleiding, Links en de Globalisten aan de orde te stellen. Niets is wat het lijkt.

Door:
    T.A.