Klaus Schwab: “Wij zijn er zeer trots op dat wij met onze Young Global Leaders in elk kabinet doordringen”

• donderdag 27 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • In 2017 gaf Klaus Schwab, de oprichter van het Wereld Economisch Forum, een lezing aan de Harvard Kennedy School. Daar deed hij een opmerkelijke uitspraak.

27-1-2022

Hij wees erop dat staatshoofden als de toenmalige bondskanselier Merkel en zelfs Vladimir Poetin allemaal Young Global Leaders van het World Economic Forum waren. “We zijn er erg trots op samen te werken met de jonge generatie – premier Trudeau, de president van Argentinië, enzovoort,” zei Schwab.

Hij voegde eraan toe dat hij de dag voor de lezing een receptie had bijgewoond die door premier Trudeau was georganiseerd. “En ik weet dat de helft of zelfs meer dan de helft van zijn kabinet bestaat uit Young Global Leaders van het World Economic Forum,” zei Schwab.

“Dat is ook het geval in Argentinië en in Frankrijk,” zei hij, eraan toevoegend dat de Franse president een Young Global Leader is.

KLAUS SCHWAB 2017: “WIR SIND SEHR STOLZ DARAUF, IN KABINETTE EINZUDRINGEN”

Copyright © 2021 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram

Max_Q zei

Zodra het complete WEF in 1 ruimte bij elkaar zit deuren en ramen dicht en een wolkje waterstof fluoride laten ontsnappen. Is de wereld in 1 keer verlost van een stel idioten. Dan is het probleem opgelost zo gezegd.........