Explosieve studie: bijna alle dode gevaccineerden stierven aan auto-immuunschade

• vrijdag 7 januari 2022
  •  En opnieuw een klap voor een officieel verbreid corona-sprookje: een actuele studie duidt erop dat bijna alle ontvangers van Covid-vaccinatiestoffen, die binnen zeven dagen tot zes maanden na de vaccinatie stierven, waarschijnlijk op grond van door het vaccin veroorzaakte auto-immuunschade overleden.

Geplaatst op  door E.J. Bron
    7-1-2022 (Vertaling: E.J. Bron)

De studie met de titel: “On COVID vaccines: why they cannot work, and irrefutable evidence of their causative role in deaths after vaccination” (Over COVID-vaccins: waarom ze niet kunnen werken en onweerlegbare bewijzen voor hun oorzakelijke rol bij sterfgevallen na de vaccinatie) werd door Prof. Sucharit Bhakdi en Dr. Arne Burkhardt (foto) gepubliceerd, die hier beiden al vanaf het begin van de vaccinatiecampagne voor waarschuwden.

Zoals uit de studie blijkt, bleken 14 van de 15 gevaccineerde patiënten die overleden auto-immuunschade in verschillende organen te hebben, dat betekent: het immuunsysteem van de patiënten viel zijn eigen organen aan.

De artsen stelden vast dat slechts vier van de 15 patiënten voor hun dood langer dan twee dagen op de IC behandeld waren, terwijl de meeste patiënten nooit in het ziekenhuis werden opgenomen of thuis, op straat, tijdens het werk, in de auto of in verzorgingsinstellingen overleden. In de meeste gevallen werd als doodsoorzaak “a-ritmisch hartfalen” aangegeven.

Voor dit gevolg van het bij de vaccinatie toegediende Spike-proteïne had Prof. Sucharit Bhakdi al in 2020 voor het begin van de vaccinatiecampagne nadrukkelijk gewaarschuwd. Bhakdi en Dr. Arne Burkhardt zijn al lang niet meer de enige artsen die de effecten van de Covid-vaccinaties aan de hand van autopsies van gevaccineerde personen onderzoeken.

Zoals “The New American” al in augustus berichtte, kwam ook de Duitse patholoog Peter Schirmacher, directeur van het pathologisch instituut van de Universiteit Heidelberg, er achter dat 30 tot 40% van de mensen die binnen twee weken na een Covid-vaccinatie stierven en bij wie hij een autopsie uitvoerde, stierven aan de gevolgen van de vaccinatie.

Bron:
    zuerst.de

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)