Arno Wellens: schulden afschrijven, huizencrisis oplossen en jongeren perspectief bieden

• woensdag 26 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • In deze aflevering praten ze met financieel journalist Arno Wellens.

26-1-2022

Namens Holland Gold interviewen Paul Buitink en Joris Beemsterboer verschillende economen en experts op macro-economisch gebied. In deze aflevering praten ze met financieel journalist Arno Wellens. Arno staat bekend om zijn uitgebreide kennis over de economie en de Europese Unie. Onderwerpen die aan bod komen in deze video zijn de huizencrisis, de steeds maar oplopende schulden en wat voor invloed dit heeft op de toekomstige generatie en een oplossing voor de financiële bubbel waar we ons op dit moment in bevinden. Verder schetst Arno verschillende situaties over hoe we de huizencrisis kunnen oplossen en hoe de nieuwe generatie voor zichzelf stappen kan ondernemen om meer perspectief te krijgen. De video is uiterst geschikt voor een kijker die merkt dat hij in koopkracht achteruit gaan en beter wil snappen wat de oorzaken hiervan zijn en hoe je jezelf hier tegen kunt verdedigen.

Overweegt u om goud en zilver aan te kopen? Dat kan via de volgende website: https://www.hollandgold.nl Winactie: Wil jij borrelen met Arno Wellens, Paul Buitink & Joris Beemsterboer? Like, subscribe en comment dan op onze laatste video op Youtube. Wij kiezen 10 personen op basis van de leukste reacties. De video delen op social media is welkom. Twitter: @Hollandgold @paulbuitink @jorisbeemsterb @ArnoWellens Je kunt Arno Wellens ook volgen via de volgende platformen: https://arnowellens.backme.org https://arnowellens.eu Let op: al onze video’s zijn er enkel op gericht u te informeren. De informatie en data die we presenteren kunnen verouderd zijn bij het bekijken van onze video’s. Onze video’s zijn geen financieel advies. U alleen kunt bepalen hoe het beste uw vermogen kunt beleggen. U draagt zelf de risico’s van uw keuzes.

Holland Gold