Zo “goed” werkt de vaccinatie: 81% van de corona-doden was gevaccineerd

• maandag 13 december 2021
  •  Zou er dan niet veel eerder moeten staan: “De beschermende corona-vaccinatie werkt niet?”

Zo “goed” werkt de vaccinatie: 81% van de corona-doden was gevaccineerd

(Vertaling: E.J. Bron)

Gisteren, zaterdag, berichtte het dagblad “Heute” over de actuele corona-situatie in Oostenrijk, in het bijzonder in Neder-Oostenrijk. Dientengevolge waren er 4.460 nieuwe besmettingen en 67 doden binnen een dag. In Neder-Oostenrijk werden daarvan 856 nieuwe besmettingen geregistreerd en stierven er 16 mensen: van de 16 corona-doden waren 13 gevaccineerd.

Dat komt overeen met 81,25% van de corona-doden in Neder-Oostenrijk kort voor het weekend.

Reduceert het risico aanzienlijk” – echt waar?

Desondanks schrijft het ministerie van Gezondheid op zijn internetsite dat de corona-vaccinatie “het risico om zwaar ziek te worden aan Covid-19 aanzienlijk reduceert”.

Ook grafisch wordt voorgesteld dat op dit moment “68 van 100 mensen in Oostenrijk met de vaccinatiebescherming tegen corona beschermd zijn”, omdat ze gevaccineerd zijn. En daar onder: de beschermende corona-vaccinatie werkt.

Wij stellen aan de hand van de data van twee dagen geleden vast: 68% van de Oostenrijkers is gevaccineerd, het aandeel gevaccineerden onder de corona-doden in Neder-Oostenrijk bedraagt 81,25%. Zou er dan niet veel eerder moeten staan: “De beschermende corona-vaccinatie werkt niet?”

Bron
    unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)