Vaccindeskundige Geert Vanden Bossche: het is ‘absoluut absurd’ om mensen boosters te geven

• woensdag 8 december 2021
  •

Vaccindeskundige Geert Vanden Bossche: de coronavaccins onderdrukken de aangeboren immuniteit.

Maandag hebben twee Belgische groepen, Tegenstroom en Initiative Citoyenne, een petitie tegen verplichte coronavaccinatie overhandigd aan het Belgische Parlement. Er zijn meer dan 45.000 handtekeningen verzameld, wat genoeg is om het parlement om spreekrecht te vragen.

Op maandag gaven de groepen een persconferentie, waar ook viroloog en vaccindeskundige Geert Vanden Bossche bij aanwezig was. Hij zei dat de coronavaccins de aangeboren immuniteit onderdrukken. Die aangeboren antistoffen zijn in staat om een veelvoud van varianten te neutraliseren, in feite alle coronavirussen.

“De coronavaccins zijn in staat om de aangeboren antistoffen weg te concurreren. In plaats daarvan krijgt men antistoffen die eigenlijk niet meer in staat zijn het virus volledig te neutraliseren – we zien meer en meer dat er resistentie komt als gevolg van de massale vaccinatie die wij doorvoeren,” zei Vanden Bossche.

Vanaf 6:28:

Nog veel dramatischer

“Kinderen zijn volgepropt met aangeboren antistoffen die zeer functioneel en werkzaam zijn tegen een veelvoud van virussen. Het nadeel is dat deze antistoffen bij kinderen vrij onervaren zijn en zeer gemakkelijk weggeconcurreerd kunnen worden door vaccinale antistoffen,” voegde Vanden Bossche toe.

Met andere woorden: als wij kinderen vaccineren, laten wij hun meest kostbare geschenk van de natuur – aangeboren antistoffen – wegconcurreren door antistoffen die geïnduceerd worden door het vaccin en zo goed als niets meer waard zijn, benadrukte de vaccindeskundige.

Wat het nog veel dramatischer maakt, is dat de aangeboren antistoffen ook andere virussen herkennen. Dus door deze antistoffen te onderdrukken, door kinderen te vaccineren, gaan we ook antistoffen wegconcurreren die eigenlijk in staat zijn om ook een aantal andere virussen [te neutraliseren] die normaal gesproken geen kinderziektes veroorzaken, zei Vanden Bossche.

Nog erger

Wat nog erger is, is dat deze antistoffen ook beschermen tegen auto-immuunziektes. Door deze antistoffen te onderdrukken, gaan we zien dat we meer en meer auto-immuunziektes krijgen bij kinderen. “En ik heb het dan nog niet eens over de talloze neveneffecten die dergelijke vaccins kunnen veroorzaken.”

De viroloog verwees naar een 7-jarig kind dat na vaccinatie is gestorven aan myocarditis, een ontsteking van de hartspier. “Er is meer en meer bewijsmateriaal dat mogelijkerwijs aantoont dat dit eigenlijk een auto-immuunreactie is.”

Absolute waanzin

We zien ook dat een aantal ziektes een zeer hoge incidentie bereiken in leeftijdsgroepen waar dat normaal gesproken niet het geval is, zei hij, doelend op bijvoorbeeld kankers, maar ook andere infectieuze ziektes die nu in een abnormaal hoge frequentie voorkomen in deze leeftijdsgroepen.

Volgens Vanden Bossche is het ‘absoluut absurd’ om mensen boosters te geven. “Bijkomende boosters geven, is absolute waanzin.”