Rechtszaak Opheffing Lockdown, 28-12-2021 LIVE vanaf 11:30 op blckbx.tv...

• dinsdag 28 december 2021
  •  Rechtszaak Opheffing Lockdown, 28-12-2021 LIVE vanaf 11:30 op blckbx.tv...

Dinsdag 28 december gaat blckbx.tv om 11:30 uur live vanuit het Paleis van Justitie in Den Haag. We live-streamen dan het kort geding dat Maes Law onder aanvoering van Advocaat Bart Maes heeft aangespannen tegen de Staat der Nederlanden en in het bijzonder het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en sport inzake de onmiddellijke opheffing van de Lockdown in Nederland.

Eis

Van de rechter wordt geëist direct uitspraak te doen vanwege het spoedeisende belang, immers elke dag dat deze lockdown langer duurt loopt de materiële en immateriële schade op”, aldus Advocaat Bart Maes.

Omicron

De Lockdown is ingeroepen vanwege de dreigende Omicron variant maar de vele data toont een zeer geruststellend beeld en de angst rondom Omicron is dus louter en alleen gebaseerd op modellen van het RIVM en die staan, net als bij de Delta variant, mijlenver van de realiteit blijkt nu al uit informatie van landen zoals Zuid Afrika”, is te lezen in de stukken van Maes Law.

Kosten/baten analyse

Naast de discrepantie tussen werkelijke data en modellen rondom Omicron, beroept de eiser zich ook op het kosten-baten analyse principe, waar de Staat volledig aan voorbij gaat. De materiële schade van ondernemers maar ook verloren levensjaren ten gevolgde van het sluiten van sportscholen, studie-achterstanden en toenemende depressie onder de jeugd en volwassenen is vele malen groter dan de gewonnen levensjaren bij covid-19 patiënten. Iets wat door het ministerie van EZK in maart 2020 vlak voor de eerste lockdown, zelf al was doorgerekend en wat een negatief saldo van 520.000 verloren levensjaren opleverde en ook toen werd genegeerd. Samen met oud CBS directeur Ing. Jan van der Zanden maakten we hier al eens een onthutsende uitzending over waarna er kamervragen zijn gesteld maar helaas zonder enig resultaat.

Raisa Blommenstijn

Maes Law lijkt goede papieren te hebben en wij zijn er morgen dus bij in Den Haag, vanaf 11:30, dan doet programmamaker Flavio Pasquino een voorbeschouwing met rechtsfilosoof Raisa Blommenstijn en om 12:00 start dan het kort geding dat vermoedelijk 1,5 tot 2 uur zal duren, waarna we nog een nabeschouwing doen met de eisers, Bart Maes en co.

Crowfunding voor deze rechtszaak

Maes Law heeft een crowdfund opgezet om de kosten van deze zaak te financieren. Mocht je dus een bijdrage willen leveren dan kan dat middels deze LINK.

BEKIJK DE LIVESTREAM HIERONDER, LIVE 11:30 dinsdag 28 december 2021

Dan nog even onze uitzendplanning voor de komende week

Donderdag 30 december brengen we een bijzondere nieuwjaars

special, met positiviteit en heerlijke muziek

Zaterdag 1 januari livestreamen we een nieuwjaarsduik met Wim

Hof, nadere informatie volgt nog

Maandag 3 januari brengen we een interessante import docu met

Nederlandse ondertiteling

Woendag 5 januari volgt Deel 2 van viroloog en vaccinoloog Dr.

Geert Vanden Bosche, over vaccinatie bij kinderen.

Een vol programma dus maar dinsdag 28 december gaat eerst alle

aandacht naar het kort geding inzake de Lockdown, 11:30 uur live

hier op blckbx.tv

Kort geding & Livestream Coronapas

Advocaat Bart Maes voerde eerder (24 september 2021) een kort

geding tegen de Staat inzake de Coronapas. Onderstaande livestream

toont de zaak die Maes verloor maar, een hoger beroep ligt in de planning.

blckbx.tv