Het is officieel – WEF in bed met de mainstream media om ‘The Great Reset’ uit te rollen (Nederlands ondertiteld)

• dinsdag 28 december 2021
  • Categorie: , , ,
  • Schwab is een sociopaat die denkt dat hij ver boven de gemiddelde mens staat. In een interview met LifeSiteNews, zie Frontieuws Dr. Vladimir Zelenko: “De wereld is gegijzeld door een groep sociopaten”, trok Dr. Vladimir Zelenko een parallel met de nazi-ideologie. De nazi’s gaven zichzelf het recht om de zogenaamde Untermenschen uit te roeien. “Nu gebeurt hetzelfde, alleen is het niet antisemitisch”, zegt hij.

28-12-2021

Zelenko zei dat Schwab en Bill Gates deel uitmaakten van een “groep sociopaten”. “Ze geloven dat ze een soort supermensen zijn. Ze streven een transhumanistische agenda na,” waarschuwde de dokter. “Ze willen privébezit en fossiele brandstoffen afschaffen en alle mensen op aarde vaccineren.”

“Het is een samenzwering, geen theorie,” zegt hij. “Het is een samenzwering om genocide te plegen. Wereldoorlog III is aan de gang en het wapen dat wordt gebruikt is angst, het is een stille moordenaar. Geef niet toe aan angst.”

Klaus Schwab legt uit hoe ver zijn imperium reikt.

Videospeler

Video via Hetanderenieuws.nl

Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

GREAT RESET DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram