Professor Schetters maakt gehakt van uitspraken Lareb-directeur Agnes Kant

• woensdag 1 december 2021
  • Categorie: , ,
  •  “Er is aanwijsbare misleidende presentatie van onderzoeksresultaten in algemene veiligheidsstudies en in zwangeren.”

1-12-2021

Agnes Kant, directeur van bijwerkingencentrum Lareb, zei onlangs in een interview met het AD dat we inmiddels kunnen stellen dat de angst voor het coronavaccin onterecht is geweest. “Over de gehele linie zien we weinig afwijkends ten opzichte van andere vaccins,” zei Kant.

Er is sowieso geen enkele aanwijzing dat de vaccins leiden tot onvruchtbaarheid, wat wel eens wordt beweerd, voegde ze toe.

Op de website van het Lareb stond op het moment dat het interview werd afgenomen dat er 545 meldingen zijn gemaakt van overlijden. In veel gevallen is een relatie volgens Kant niet één op één te leggen. “Het kan een bijwerking zijn, maar het kan ook andere oorzaken hebben.”

Geen enkel onderzoek

Professor Theo Schetters veegt in een LinkedIn-bericht de vloer aan met Kant. “Er is geen enkel onderzoek geweest dat duidelijk inzicht gaf in de oorzaak van sterfte na vaccinatie. Vooralsnog lijkt een aantal mensen direct als gevolg van vaccinatie te overlijden. Meer dan 3500 mensen moesten na vaccinatie in het ziekenhuis opgenomen worden,” schrijft Schetters.

Publicaties die onderzoek beschrijven waarin er een relatie is tussen vaccinatie en een klinisch probleem worden zelfs na formele publicatie weer (tijdelijk) ontoegankelijk gemaakt, voegt hij toe. “Er is aanwijsbare misleidende presentatie van onderzoeksresultaten in algemene veiligheidsstudies en in zwangeren.”

Negatieve gevolgen

Schetters wijst er verder op dat in een aantal landen nu ook het gebruik van Moderna voor bepaalde groepen is gestopt. “Dit alles omdat er negatieve gevolgen van vaccinatie gerapporteerd werden.”

Dekker zei

Agnes Kant, is dat niet die SP troel die met de staart tussen de benen vertrok als fractievoorzitter?
    Zo zie je maar dat als je eenmaal in de politiek zit en dan hoef je niets te presteren of gepresteerd te hebben, er altijd een goed betaalde functie op je wacht. Natuurlijk niet voor mensen van de PVV of FvD.