MKB Kom in actie - Martina Groenveld en Pancras Pouw

• maandag 27 december 2021
  • Voor de tweede keer zijn het midden en klein bedrijf de dupe van het overheidsbeleid.

26-12-2021

Voor de volledige aflevering, klik op de onderstaande link: https://cafeweltschmerz.nl/videos/mkb... Voor de tweede keer zijn het midden en klein bedrijf de dupe van het overheidsbeleid. Wat speelt er binnen deze sector? Die eigenlijk de grootste werkgever van Nederland is…Er zijn veel vragen met betrekking tot de status maar ook de houding van het MKB, stel nu dat de meeste bedrijven failliet gaan, dan zal werkgelegenheid in de toekomst betekenen in loondienst bij grote multinationals en is er voor creativiteit en ondernemerschap geen ruimte meer. Martina heeft Pancras van BeUnited ( brancheorganisatie ) uitgenodigd om te weten te komen wat er speelt en wat uiteindelijk een wenselijke situatie is. Want het wordt denkt ze, ook tijd dat we praten over een oplossing die vanuit de ondernemers zelf komt. --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/

Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!