Wetenschap bewijst dat vaccin Covid versterkt, organen aantast, immuunsysteem verzwakt en vaxxers in superspreaders verandert

• maandag 8 november 2021
  • Waarom pikken wij dit allemaal?

De Nederlandse hoogleraar (em.) experimentele immunologie Pierre Capel toont in zijn gisteren geplaatste videocollege ‘Immunologie voor Dummies – deel 5‘ keihard wetenschappelijk bewijs dat de Covid injecties exact het omgekeerde doen van wat de politiek en mainstream media beweren. Vaccinaties blijken het Covid virus juist te versterken, verzwakken het menselijke immuunsysteem aanzienlijk, beschadigen menselijke genen die onze stofwisseling en bloedstolling regelen, en veranderen vaxxers in de èchte ‘superspreaders’.

‘We gaan weer goede tijden tegemoet,’ begint Capel op zijn kenmerkende droge, cynische wijze. ‘De ‘besmettingen’ stijgen, de lockdowns kondigen zich aan, de mondkapjes zijn weer terug, en er gaan nog allerlei andere dingen gebeuren. Maar dat moeten we altijd positief blijven zien…’

‘Hoe verspreiden gevaccineerde mensen Delta? Wat de wetenschap zegt’, stond op 12 augustus in Nature te lezen. ‘Nieuwe data wijzen erop dat Delta zich onder mensen die tegen Covid-19 zijn gevaccineerd sneller kan verspreiden dan andere coronavirus varianten.’ Bovendien blijkt Delta minder gevoelig te zijn voor (vaccinatie-) antilichamen neutralisering, en juist de risicogroep (ouderen) niet reageert op het (Pfizer) vaccin.

Tientallen pagina’s met vele honderden aangetoonde medische gevolgen

‘Maar ja, dat zijn gewoon gegevens die je overal kunt zien,’ vervolgt Capel, die dan wijst op de 57 (in beeld verschijnt 97) pagina’s met lijsten met honderden en nog eens honderden aangetoonde bijwerkingen en andere (vaak ernstige) medische gevolgen van het Pfizer ‘vaccin’. ‘Dat valt wel mee….’

Dan laat hij pathologische foto’s zien van aangetaste harten, longen en aderen van mensen die zijn overleden door hun Covid vaccinaties. ‘Ach, wat doen we daar moeilijk over…’ Op een leverfoto is zelfs iets te zien ‘wat nog nooit eerder gezien is, namelijk een tijdelijk lymfoïde orgaantje dat probeert de ellende in de lever op te vangen. De persoon die dit plaatje gaf heeft het helaas niet gehaald.’

Grafieken bewijzen: meer vaccins = meer doden

Capel toont dan een officiële grafiek waarin het aantal dagelijks bevestigde Covid doden in Israël wordt weergegeven. Als de grafiek van het aantal vaccinaties daar overheen wordt gelegd, vallen de lijnen bijna naadloos samen. (Kortom: meer vaccinaties = meer doden, minder vaccinaties = minder doden.) ‘Gewoon pure data.’

Dat geldt ook voor de volgende grafiek waaruit blijkt dat de ‘vaccins’ van Pfizer, Moderna en Janssen al na 5 maanden (tussen maart en augustus) een groot deel van hun veronderstelde werking hebben verloren. Pfizer daalt naar 64%, Moderna naar 49% en Janssen zelfs naar een schamele 3%. Als de lijnen naar november worden doorgetrokken, dan zijn ook Pfizer en Moderna inmiddels naar NUL werkzaamheid gedaald, en dat terwijl uit het hierna getoonde overzicht onomstotelijk blijkt dat natuurlijke immuniteit die is opgedaan tijdens een corona infectie vele malen krachtiger en effectiever is.

Genetische veranderingen aan cruciale lichaamsprocessen

Kan dit onthustsende plaatje voor de ‘vaccins’ nog erger? Ja, helaas wel. Volgens alomvattende onderzoeken gepubliceerd in het vakorgaan Cell Discovery zijn allerlei celtypes van het immuunsysteem – natural killercellen, monocyten, CD8 killercellen, helper cellen en andere antistof producerende cellen – genetisch aan het veranderen als rechtstreeks gevolg van de Covid injecties. ‘Er worden genen op het DNA uitgeschakeld of aangeschakeld. En als we dan gaan kijken naar hoe dat zich vertaald’ in ons lichaam, komt een schrikbarend beeld naar voren:

Capel laat daarna iets complexere plaatjes zien van de resultaten van onderzoeken waarin is vastgesteld dat de ‘vaccins’ zowel het cholestorel (vethuishouding), de bloedstolling en de ontstekingsreactie in ons lichaam ernstig verstoort. Buitengewoon zorgwekkend is dat NFKB, een zeer belangrijke schakelaar van DNA activiteit (in ons immuunsysteem), flink stijgt, waardoor ‘een paar honderd genen in een andere stand gaan. Dit is een indicatie dat er echt heel veel veranderd is.’

De ‘vaccins’ induceren dus grote veranderingen in de gen expressie van onder meer cruciale eiwitten die nodig zijn voor ontstekingsreacties. Ook de galhuishouding en suikerhuishouding zijn totaal veranderd.

Extra boost aan virus, vaxxers nu superspreaders

‘En dit wordt een beetje vervelend: de (heel belangrijke) interferon (alpha) productie is ook naar beneden.’ Witte bloedcellen reageren na ‘vaccinatie’ slecht op interferon, dat een zeer belangrijke bescherming is tegen Covid-19. Alle beschermende activiteiten van de witte bloedcellen gaan door ‘het prikkie’ zwaar naar beneden. De ‘vaccins’ geven dus een extra boost aan het virus. Nieuwe infecties die worden opgelopen na ‘vaccinatie’ worden steeds heftiger, waardoor juist de vaxxers in superspreaders worden veranderd.

‘Dit zijn gegevens die gewoon gepubliceerd zijn,’ besluit Capel. ‘Maar het mag allemaal niet genoemd worden.’ (Sterker nog: ministers en Tweede Kamer keren letterlijk hun rug naar de enkele oppositieleden die hen met de harde, verifieerbare feiten confronteren).

‘Dus lieve mensen: als we kijken naar de effecten op de verschillende organen, de bijwerkingen, het immuunsysteem, en we ook de poorten openzetten voor nieuwe infecties… ach ja, look at the bright side of life.’

Kijk hier zijn hele videocolumn (een kleine 10 minuten), met tal van ondersteunende grafieken en foto’s: (1)

Waarom pikken wij dit allemaal?

Ik denk dat nog maar 2 jaar geleden een dergelijk extreem schadelijk middel dat bij miljarden mensen wordt ingespoten, waardoor hun immuunsystemen in de loop van 2022 totaal dreigen te falen, in militaire kringen een biologisch massavernietigingswapen was genoemd.

Nu wordt het onder het valse mom van ‘volksgezondheid’ aan u, mij en miljarden anderen opgedrongen, zelfs aan steeds jongere kinderen (terwijl Pfizer en de FDA hebben erkend dat pas over 5 jaar bekend is of dit veilig is), en dat voor een virus waarvan is aangetoond dat het niet gevaarlijker is dan een seizoensgriep (een al heel lang bekend feit dat nu zelfs door het CDA is erkend).

Degenen die weigeren aan deze wereldwijde slow-motion genocide deel te nemen (immers: tot half oktober officieel al zo’n 50.000 vaxdoden in het Westen, vermoedelijk slechts enkele procenten van het werkelijke aantal), worden met steeds hardere en onmenselijkere QR-Apartheid- en andere uitsluitingsmaatregelen gestraft, ook in Nederland. Zelfs Belgische media valt het op dat de maatregelen bij hun Noorderburen nu strenger zijn dan vóór de ‘vaccinaties’. Fijntjes wordt gewezen op de nu – volkomen loos en vals gebleken – beloften van Rutte & Co dat het leven weer normaal zou worden als de grote meerderheid zou zijn geïnjecteerd.

Waarom pikken wij Nederlanders dit nog steeds, al die dagelijkse leugens, misleidingen en desinformatie, al die absurde, maatschappelijk-economisch ondermijnende en gezondheid verwoestende maatregelen waarvan maandenlang werd beweerd dat het ‘wappie complottheorieën’ waren? Misschien is onze in de Tweede Wereldoorlog zo kenmerkend gebleken laffe en slaafse volksaard – namelijk onmiddellijke massale collaboratie met de vijand, ongeacht wat die eist en hoe slecht die ons ook behandelt – weer naar boven gekomen?

Xander

(1) Pierre Capel