Door baas en hockeyclub geëiste QR code heeft geen wettelijke basis - Frank & Sietske Bergsma

• donderdag 4 november 2021
  • Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

4-11-2021

Hoe moet je als werknemer, of als lid van bij voorbeeld een vereniging, reageren als jou ineens gevraagd wordt om een QR-code, zonder dat dat door de overheid is voorgeschreven? Op die vraag wordt in dit journaal uitvoerig ingegaan. Veel werkgevers zijn enthousiast om van hun werknemers een QR-code te eisen. Maar voor een dergelijke eis is er (nog) geen wettelijke basis. Dit gesprek is opgenomen op dinsdag 2 november, voorafgaand aan de persconferentie van Rutte en De Jonge. --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

4 nov. 2021