Bill Gates in India’s Hooggerechtshof aangeklaagd voor COVID-19 vaccinmoord – doodstraf geëist

• zondag 28 november 2021
  •  De Indiase Orde van Advocaten meldt dat bij het Indiase Hooggerechtshof een aanklacht wegens moord is ingediend tegen twee miljardairs die verantwoordelijk zijn voor AstraZeneca’s COVID-19 vaccin Covishield, wegens de moord op een 23-jarige man die met het serum werd ingespoten, bericht Brian Shilhavy.

27-11-2021

De twee genoemde verdachten zijn Bill Gates en Adar Poonawalla, de CEO van Serum Institute of India (SII), naar verluidt ’s werelds grootste vaccinmaker. Volgens zakelijke nieuwsbronnen produceert het bedrijf van Adar Poonawalla niet alleen het COVID-19-vaccin Covishield, maar ook meer dan 50% van alle vaccins ter wereld die bij baby’s worden geïnjecteerd.

De niet met name genoemde verdachten zijn “andere regeringsfunctionarissen en leiders die betrokken waren bij de moord op een 23-jarige man, die zijn leven verloor als gevolg van vaccinatie.”

“De overledene nam het Covishield-vaccin door te geloven in het valse narratief dat het vaccin volkomen veilig is en ook vanwege de door de Spoorwegen gestelde eis dat alleen dubbel gevaccineerde mensen zouden mogen reizen.”

In het artikel staat ook dat de AEFI-commissie (Adverse Event Following Immunisation) van de Indiase regering onlangs heeft toegegeven dat de dood van de 33-jarige Dr. Snehal Lunawat te wijten was aan bijwerkingen van het Covishield-vaccin.

“De AEFI-commissie (Adverse Event Following Immunisation) van de Indiase regering heeft onlangs toegegeven dat de dood van Dr. Snehal Lunawat te wijten was aan de bijwerkingen van het Covishield-vaccin.

Het genoemde rapport heeft de valsheid blootgelegd van de bewering van het vaccinsyndicaat dat vaccins volkomen veilig zijn.”

U kunt hier meer lezen over de moord op Dr. Snehal Lunawat door een COVID-19 injectie.

Het artikel gaat verder met het citeren van jurisprudentie in India die:

“duidelijk maakt dat, voordat iemand een vaccin of een behandeling krijgt, hij geïnformeerd moet worden over de bijwerkingen van het medicijn en ook over de alternatieve middelen die voorhanden zijn.

Indien iemand wordt gevaccineerd door de feiten te verdoezelen of door te liegen dat de genoemde vaccins volkomen veilig zijn, komt dit erop neer dat de toestemming onder bedrog is verkregen.

In India is vaccinatie onder misleiding of met geweld/dwang of door het stellen van bepaalde verstikkende voorwaarden, een civiel- en strafrechtelijk vergrijp.”

Volgens het artikel maakt dit Bill Gates en Adar Poonawalla mede-samenzweerders van massamoord.

“Bill Gates en Adar Poonawalla, de partners bij de productie van het Covishield (AstraZeneca)-vaccin, worden beschuldigd van betrokkenheid bij samenzwering.

In India wordt degene die toestaat dat zijn product ten onrechte op de markt wordt gebracht, eveneens schuldig bevonden wegens zijn opzettelijk of nalatig handelen. In dit verband worden de bepalingen van sectie 120(B), 34, 109 enz. van de IPC toegepast om Bill Gates en Adar Poonawalla schuldig te maken aan massamoorden, d.w.z. sectie 302, 115 enz. van de IPC.”

Bij veroordeling hangt hun de doodstraf boven het hoofd.

“Volgens de deskundige zullen Bill Gates en Adar Poonawalla de doodstraf krijgen, gezien de bewijzen van overduidelijke aard.”

Ook wordt melding gemaakt van een eerdere zaak tegen Bill Gates wegens de moord op 8 vrouwelijke kinderen tijdens proeven met het HPV-vaccin Gardasil in India.

“Indiener beroept zich ook op de criminele antecedenten van Bill Gates bij het doden van 8 vrouwelijke kinderen door ongeoorloofde proeven met HPV-vaccins in India en de uitspraak van de constitutionele bank van het Hooggerechtshof in de zaak Kalpana Mehta’s (2018) 7 SCC 1, die een sterk bewijs is tegen Bill Gates en zijn vaccinsyndicaat.”

Het India Polio vaccin programma gesponsord door Bill Gates wordt ook genoemd in de aanklacht.

“Indiener heeft ook verwezen naar de bewijzen van sinistere plannen van Bill Gates in het polioprogramma dat het leven van 4,5 lakh kinderen in India heeft verwoest doordat zij een nieuw soort verlamming kregen. Dit is ook een extra bewijs van de perverse en criminele geesteshouding van Bill Gates.”

In het artikel staat dat Bill Gates borgtocht zal worden geweigerd, en dat zijn bezittingen in India binnenkort in beslag zullen worden genomen.

“Volgens deskundigen is er geen kans dat Bill Gates borgtocht krijgt in deze zaak en zullen alle roerende en onroerende goederen van de verdachte binnenkort in beslag worden genomen.”

De burgers van India hebben nu blijkbaar de bevoegdheid om burgerarrestaties uit te voeren tegen zowel Bill Gates als Adar Poonawalla om hen over te dragen aan de autoriteiten.

“Verschillende sociale organisaties en gewone mensen hebben besloten om gebruik te maken van het burgerrecht om de beschuldigden te arresteren zoals bepaald in sectie 43 van Cr.P.C. Volgens de genoemde sectie kan elke burger Bill Gates, Adar Poonawalla en andere beschuldigden arresteren en hen overdragen aan de politie.”

Lees het volledige artikel op The Indian Bar Association.

Hoewel het bemoedigend is om te lezen dat er daadwerkelijk een aanklacht van massamoord wordt ingediend tegen miljardairs-globalisten voor hun misdaden tegen de mensheid voor de gen-veranderende COVID-19 injecties, blijft het de vraag of deze zaak ooit voor de rechter zal komen of niet.

Heeft India de mogelijkheid om een geheime militaire operatie uit te voeren om Bill Gates bijvoorbeeld uit de VS te halen en hem in India voor het gerecht te brengen?

Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram