Vecht mee tegen het onrecht en vertel de waarheid!

• zaterdag 9 oktober 2021
  •  Het plan van de mondiale overheid is duidelijk: controle, controle, controle.......

Vecht mee tegen het onrecht en vertel de waarheid!

(Door: “Elise Nijmegen”)

U weet ondertussen vast wel dat Nederlandse politici werken voor dictatoriale mondiale instituten en organisaties met ongekozen “leiders” die Agenda 2030 voor de mensheid willen. “Politici” zoals Kaag, Rutte, De Jonge, Klaver en vele anderen hebben maling aan de Nederlandse identiteit en cultuur, onze tradities, familiare en westerse normen en waarden. Agenda 2030 wil neo-communisme voor onze kinderen, één wereldregering die alles controleert en de mens zal niets meer bezitten. Geen huis, geen motor, geen boot, geen televisie, niets gewoon. Nu snap ik dat dit onwerkelijk overkomt, maar u kunt het beter serieus nemen aangezien in Canada, een soort voorbeeldland voor wat gaat komen als we ons niet gaan verzetten tegen deze krankzinnigheid, de Canadese regering nu dus, uit naam van Covid, alles van kan afpakken…

De Canadese regering heeft zichzelf ook de bevoegdheid verleend om “de evacuatie van personen en de verwijdering van personen of vee en persoonlijke eigendommen te veroorzaken uit elk gebied van Saskatchewan dat wordt getroffen of getroffen kan worden door een noodsituatie en om regelingen te treffen voor de adequate zorg en bescherming van die personen of het vee en van de persoonlijke eigendommen.”

De nieuwe bevoegdheden op het gebied van de gezondheidszorg stellen de regering in staat om “de leiding en controle over de noodrespons van een lokale autoriteit op zich te nemen”. Ze geven de regering ook de bevoegdheid om “alle onroerende of persoonlijke eigendommen te verwerven of te gebruiken die de minister nodig acht om de gevolgen van een noodsituatie te voorkomen, te bestrijden of te verlichten”.
    (newspunch.com)

Mijns inziens is deze hele Covid-hysterie er alleen maar zodat er door een aantal zeer rijke mensen nog meer geld verdiend kan worden; diezelfde mensen die willen dat de wereldbevolking drastisch wordt gereduceerd. De experimentele injecties gaan niet over of doen niets voor de gezondheid van de mens, ze veroorzaken juist allerlei dingen en er gaan wereldwijd veel mensen aan dood.

Een drietal wetenschappers bij Pfizer zijn stiekem gefilmd en gaven toe dat ze niets in het openbaar mogen bespreken, en dat ons immuunsysteem een betere bescherming tegen dit ”zogenaamde gevaarlijk virus” biedt dan de injectie. Deze wetenschappers zijn verplicht om seminars bij te wonen waar hen wordt verteld dat het krijgen van het vaccin veiliger is dan het krijgen van Covid-19… Overlevingskans gemiddeld 99,98%.
    (theepochtimes.com) en (tv.gab.com)

Er is naar mijn mening medische ongelijkheid gecreëerd door mensen in de regering die geen enkele realiteitszin meer hebben en bevelen volgen van de VN en het WEF en hoever dat kan gaan, leest u in onderstaand artikel.

Het transplantatieteam van een ziekenhuis in Colorado heeft Leilani Lutali een brief gestuurd, waarin staat dat men had besloten haar als inactief op de wachtlijst te zetten, omdat ze de experimentele injectie heeft geweigerd: “Je wordt geïnactiveerd op de lijst wegens het niet ontvangen van het Covid-vaccin”, zo luidde het bericht. Daarbij kwam de toevoeging dat wanneer Lutali blijft weigeren om een vaccin te krijgen, ze “van de lijst van niertransplantaties zal worden verwijderd”.
    (theepochtimes.com)

Kent u het verhaal van Yvonne Brinkerink? Zij is één van de vele slachtoffers van de Nederlandse staat. Ze heeft, omdat ze de waarheid sprak over de overheid, die vele dingen doet die het daglicht niet kunnen verdragen en die waarheid dus niet erg aangenaam vindt, moeten vluchten naar het buitenland. Een aangrijpend verhaal van iemand die het juiste wilde doen voor kinderen, in tegenstelling tot overheidsinstanties die dat duidelijk niet doen, en daardoor alles is kwijtgeraakt maar de strijd gelukkig niet opgeeft. Er zijn nog meer mensen die nu in de gevangenis zitten omdat ze de waarheid delen of vertellen, mensen zoals Joost Knevel, Micha Kat, Bart van Well en Wouter van de familie Raatgever.  Laten we ze niet vergeten. We hebben politieke gevangen in Nederland… Bizar hè?
    (klokkenluiderjeugdzorg.wordpress.com)

Iedereen beroept zich op het advies van iedereen, bijna niemand hecht nog waarde aan de waarheid of de echte wetenschap en met name het zeer onfrisse OMT-clubje met Marion Koopmans is dubieus op zijn minst… In onderstaande artikelen leest u meer over de connecties van Marion Koopmans en Fauci en Wuhan…
    (t.me/EliseNijmegen) en (herstelderepubliek)

Het plan van de mondiale overheid is duidelijk: controle, controle, controle en u zult uiteindelijk niets meer bezitten… één wereldregering, één beleid, en één wereldreligie, want zelfs christelijke waardes zijn niet echt meer van belang blijkbaar.
    (t.me/EliseNijmegen)

Het was op tv, dus dan zal het wel waar zijn… Die tijden zijn wel voorbij lijkt me, aangezien het propaganda en Nepnieuws Onder Staattoezicht blijkt te zijn, maar ik heb wel horen zeggen en dat neem ik dan maar aan voor de waarheid… Als we willen dat het stopt, dan stopt het… Dus, wat willen we? Doorgaan met QR-codes, controle, het afnemen van alles wat ons lief is inclusief onze kinderen, omdat een aantal mensen zonder ruggengraat dat zo hebben bedacht? Wij beslissen, dit is ons land en het land van onze grootouders en (klein)kinderen.

Door:
    “Elise Nijmegen”