Informateurs nodigen Pieter Omtzigt uit voor gesprek

• dinsdag 19 oktober 2021
  • Update van informateurs Wouter Koolmees (D66) en de wél goed gehydrateerde Johan Remkes (VVD) maandagmiddag.

18-10-2021

Update van informateurs Wouter Koolmees (D66) - die op minuut 1.30 even stevige behoefte aan een glas water heeft - en de wél goed gehydrateerde Johan Remkes (VVD) maandagmiddag. De heren gaan komende tijd spreken met hoge piefen van het CPB, de Nederlandsche Bank, COA, IND en de Belastingdienst. Ook slachtoffers van de toeslagenaffaire en de tot aardbeving gemaakten uit Groningen komen langs. Tevens krijgt Pieter Omtzigt een uitnodiging om langs te komen (vooralsnog onduidelijk of hij daar op ingaat, hij neemt niet op). Plus: Remkes wil éérst een nieuw kabinet, daarna zullen de bewindspersonen onderling een definitief regeerakkoord moeten afhameren.

Abonneren = ergens ter wereld ijsbeertje/zeehondje/hongerbaby redden. KOOP EEN ONDERBROEK: http://www.tpopodcast.nl Vergeet de video niet te liken! https://tpo.nl/plus/ http://tpo.nl/ok http://www.tpo.nl/

ThePostOnline TPO

Max_Q zei

Waarom nodige ze Omtzigt uit ? Nou simpel gezegd is Omtzigt een wolf in schaapskleren. Dit zie/merk je aan zijn stemgedrag op moties. Hij stemt altijd met de kartelpartijen mee !!!