Politieke afrekencultuur, de gezinsportemonnee en meer - SGP-WEEKJOURNAAL - afl. 10

• dinsdag 19 oktober 2021
  •  Leuk dat u weer kijkt naar dit nieuwe SGP-Weekjournaal.

15-10-2021

Leuk dat u weer kijkt naar dit nieuwe SGP-Weekjournaal. Vond u deze video leuk? Doe dan een duimpje omhoog, laat een leuke reactie achter en abonneer op ons kanaal om niets te missen! Bekijk hier de volledige debatbijdragen: - 'Houd echt woord!' - Stoffer vs Ceder (CU) over kinderbijslag - https://youtu.be/iiCHv4tQkMM - 'Gezin als kind van de rekening' - Stoffer over de kinderbijslag - https://youtu.be/07lH8kwl2Bc - Stoffer over de kloof tussen één- en tweeverdieners (eenverdienersdebat 2018) - https://youtu.be/IBlUlLn5Hdw - 'Nieuwe wijn in oude zakken?' - Formatiedebat - https://youtu.be/izKK_NuInQg Meer informatie over de eenverdiener en wilt u uitrekenen voor hoeveel u financieel gediscrimineerd wordt? Ga dan naar eenverdiener.nu. #kinderbijslag #eenverdiener #formatiedebat Meer SGP? Volg ons! Instagram: https://www.instagram.com/sgpnieuws Facebook: https://nl-nl.facebook.com/pg/SGPnieuws Twitter: https://twitter.com/SGPnieuws YouTube: https://www.youtube.com/sgpnieuws

SGP