Canadese ER arts neemt ontslag: ‘Minstens 80% patiënten is volledig gevaccineerd’

• dinsdag 12 oktober 2021
  •  ....minstens 80% van de patiënten die met spoed moeten worden opgenomen zijn volledig gevaccineerd

In amper 10 maanden tijd zijn de levens van ruim 40.000 Amerikanen (officiële cijfers), waaronder tal van tieners die nul risico liepen door Covid, permanent verwoest door de ‘vaccins’. Vanwege dit enorme ‘succes’ heeft Pfizer toestemming gevraagd om ook kinderen van 5 tot 11 jaar te injecteren. Wat kan er fout gaan?

——————————————————————————–

Officiële cijfers VS: In 10 maanden tijd 2,5 keer zoveel doden door de Covid injecties dan van ALLE andere vaccins in de afgelopen 30 jaar bij elkaar opgeteld – Voorbereiding voor verplichte Covid injecties?: Nederlandse ‘experts’ pleiten voor algehele griepprik voor kinderen, zwangeren en eigenlijk iedereen

——————————————————————————

Dr. Rochagné Kilian, een ER arts in Ontario (Canada), heeft ontslag genomen vanwege de leugens van de overheid over ongevaccineerden en de Covid-19 injecties. Tegenover vrije media verklaarde ze dat minstens 80% van de patiënten die met spoed moeten worden opgenomen volledig gevaccineerd zijn. ‘Hoeveel mensen gaan we nog doden als we dit narratief (= de leugen dat vooral ongevaccineerden in het ziekenhuis belanden) blijven volgen?’ Eerder kwamen artsen, verplegers en managers in onder meer Israël, Groot Brittannië, Duitsland en de VS met dezelfde constateringen en waarschuwingen.

In augustus vond er een online vergadering plaats met medische stafleden over verplichte vaccinaties. Gary Sims, president en CEO van het Grey Bruce Health Services Hospital in Ontario, vertelde zijn medewerkers dat de ziekenhuizen volliepen met ongevaccineerden, en dat er deze herfst meer bedden op de kinderafdeling nodig zouden zijn omdat hij veel ongevaccineerde kinderen met Covid verwachtte.

Dr. Kilian vroeg Sims vervolgens of hij data hiervan kon overhandigen, zodat ze deze cijfers over veronderstelde gevallen van ‘ongevaccineerden’ zou kunnen controleren. Sims weigerde dat en werd verbaal neerbuigend en zelfs expliciet dreigend. Het bewijs van wat hij beweerde was ‘privé’. De medewerkers moesten hem en ‘de experts’ maar vertrouwen dat het zo was.

‘8 van de 10 zijn dubbel gevaccineerd – hoeveel mensen gaan we nog doden?’

Dat was voor haar aanleiding om haar ontslag aan te kondigen. De feiten die ze met eigen ogen op de ER waarnam, bewezen namelijk het exacte tegendeel van het officiële narratief. Niet de ongevaccineerden, maar de gevaccineerden vullen de ziekenhuizen. Minimaal 8 van de 10 in ‘haar’ ziekenhuis in de afgelopen 3 maanden waren dubbel gevaccineerd. Kilian: ‘Hoeveel mensen gaan we nog doden als we dit narratief blijven volgen?’ (1)

Onlangs legden we al eens uit hoe het bedrog internationaal wordt gepleegd: mensen die binnen 2 weken na hun experimentele gentherapie injectie ziek worden, worden als ongevaccineerd geteld omdat de zogenaamde ‘bescherming’ die deze heilig verklaarde ‘vaccins’ zouden bieden dan nog niet zou werken.

Officiële cijfers: Levens van 40.000 Amerikanen verwoest door Covid injecties

Dat deze mensen wel eens ziek zouden kunnen worden DOOR de injecties mag door niets of niemand zelfs maar worden gesuggereerd, ook al blijven de officiële aantallen doden, zieken en gehandicapten (historisch slechts ca. 1% van het werkelijke getal) steeds verder oplopen (CDC: 16.310 doden, 2102 miskramen en 23.712 permanent gehandicapten in de VS, waarmee in 10 maanden tijd 2,5 keer zoveel doden door de Covid injecties zijn gevallen dan van ALLE andere vaccins in de afgelopen 30 jaar bij elkaar opgeteld.).

(De cijfers voor de EU meldden we al vaker: Op 25 september al meer dan 26.000 EU-burgers DOODen bijna 2,5 miljoen met gezondheidsschade, waarvan 1,17 miljoen ernstig / permanent.)

Uit de officiële VAERS database blijkt tevens dat tieners 50 keer vaker een hartziekte ontwikkelen, een 15 keer hogere kans hebben gehandicapt te raken, 47 keer vaker op de ER en 46 keer vaker in het ziekenhuis belanden, en 7,75 keer vaker sterven door de Covid injecties dan van alle andere vaccins bij elkaar opgeteld.

Recent berekende een statistische analyticus op basis van de officiële cijfers dat het door de autoriteiten blind goedgekeurde Pfizer vaccin in Amerika al minstens 150.000 mensen het leven heeft gekost. Dat ‘succes’ wil een van de meest corrupte bedrijven ter wereld nu uitbreiden door ook kinderen van 5 tot 11 jaar te injecteren. Daarmee krijgt Pfizer er nog eens 28 miljoen ‘klanten’ bij. De FDA besluit op 26 oktober of het bedrijf hier goedkeuring voor krijgt.

Eerst een verplichte griepprik, dan tegen Covid?

Om ook het Nederlandse volk zover te krijgen pleiten ‘experts’ zoals Maarten Postma (Engelse Gezondheidsraad, met aangetoonde belangenverstrengelingen met de farmaceutische industrie) en Ted van Essen (Nederlandse Influenza Stichting, bekend als ‘Dokter Ted’, die vind dat gevaccineerd zorgpersoneel ‘gemerkt’ moeten worden met een buttoner nu voor om – net als in Engeland – kinderen, zwangeren en eigenlijk iedereen in te enten tegen de griep. Zogenaamd om de ‘ouderen te beschermen’, maar tot 2020 was dit wetenschappelijk bewezen nonsens.

De echte redenen? De minst kwaadaardige is dat er gewoon weer een hoop nutteloze* injecties kunnen worden verkocht (* er is immers nog nooit een effectief vaccin tegen een luchtwegvirus ontwikkeld). Het kan echter ook dat men straks een hoop (door de injecties) ziek geworden kinderen ‘nodig’ heeft om verplichte Covid injecties te kunnen rechtvaardigen. Ram vervolgens op het NOS- en RTL propagandanieuws de beelden van zieke kindertjes op de spoedopname er dag na dag in, en de ervaring van 2020 leert dat het volk compleet zijn verstand verliest en overal mee akkoord gaat.

Xander

(1) Health Impact News