90% zieken UMC New York is gevaccineerd – Wereldwijde pandemie van vaxxers begonnen

• vrijdag 22 oktober 2021
  •  Klokkenluider officiële database bevestigt gigantische onderrapportage aantal vaxslachtoffers – Aantal doden Covid injecties nu 5427% hoger dan van ALLE andere vaccins in afgelopen 10 jaar – Gelekte Medicare Data: Eind september al bijna 50.000 Amerikanen die binnen 2 weken na hun injectie zijn gestorven Maar liefst 26% van alle Covid patiënten die Remdesevir kregen overleden

—————————————————————————–

22-10-2021

Van over de hele wereld stroomt het bewijs binnen dat de door critici voorspelde gevreesde pandemie van vaxxers is begonnen. Het aantal sterfgevallen neemt overal toe, vooral onder de jongere leeftijdgroepen (20-50). In alle landen houdt de toenemende sterfte gelijke tred met het toenemende aantal geïnjecteerden. De statistieken overlappen elkaar bijna perfect. Een klokkenluider van het United Medical Center in New York heeft dezelfde schrikbarende cijfers als in andere landen bevestigd: 90% van de zieken is dubbel gevaccineerd, maar het management doet er op last van de overheid alles aan om zo min mogelijk vaxslachtoffers te rapporten.

Ook in UMC New York is 90% van de nieuwe zieken gevaccineerd

ER-doktersassistent Deborah Conrad werkt in het UMC in New York en heeft 17 jaar ervaring. Ze besloot klokkenluider te worden nadat ze van haar bazen een reprimande kreeg omdat ze al 3 tot 4 weken na het begin van de vaxcampagne van 50 mensen vaxbijwerkingen wilde rapporteren aan de officiële VAERS database. Vier van deze mensen waren overleden.

Tenminste 5 van haar patiënten kregen binnen 6 weken na hun injectie ernstige trombose of aderstolsels (embolie). 4 patiënten kregen binnen één week na hun ‘vaccin’ bilaterale longontsteking, maar het systeem stond het Conrad niet toe hen als Covid patiënt te registreren.

Minder dan 50% van de bevolking in de regio die het UMC bedient is gevaccineerd, maar in het ziekenhuis heeft maar liefst 90% van de patiënten de Covid injecties gehad. Zij lijden aan tal van diverse ernstige aandoeningen: hersenbloedingen, onderhuidse bloedingen, auto-immuun hepatitis, acute bilaterale longontsteking (‘Covid 19 infectie’), hersenletsel met o.a. flauwvallen en toevallen als gevolg, myocarditis (hartontsteking, een inmiddels bekende vaxbijwerking met vaak ernstige blijvende gevolgen), hartritmestoornissen en bewegingsstoornissen.

‘Ik stuitte op verzet toen ik de bijwerkingen wilde doorgeven,’ vertelt Conrad in een ruim 1 uur durende documentaire. ‘Want op dat moment werden de vaccins er echt doorgedrukt. Als we problemen zouden rapporteren zou dat mensen doen twijfelen, werd er gezegd. Toen veranderde er iets voor mij, want hier wilde ik niet over zwijgen.’

‘Ik had maar een paar gevallen per week verwacht, maar het werd al héél snel een fulltime job,’ om alle slachtoffers te registeren. ‘En waarom werden wij als zorgmedewerkers niet voorbereid op het behandelen van mensen met bijwerkingen? Dat was het allereerste wat ze hadden moeten doen met een experimenteel product.’ (1)

Bio-informaticus / immunoloog: Aantal doden Covid injecties 5427% hoger

Uit een Harvard studie van enkele jaren geleden bleek dat minder dan 1% van het werkelijke aantal vaxslachtoffers in de officiële VAERS database terecht komt. Dr. Jessica Rose (America’s Frontline Doctors), PhD bio-informatica, MSc immunologie en BSc toegepaste wiskunde, constateerde in september na uitvoerige analyse van de VAERS cijfers dat er minstens 1000% meer bijwerkingen en complicaties waren (inclusief sterfte), er tot augustus al tenminste 150.000 doden waren gevallen door het Pfizer ‘vaccin’, en het aantal miskramen als gevolg van de injecties minimaal 41 keer hoger ligt dan aan het publiek wordt gemeld. (Zie ons artikel 22-09: Naast duizenden miskramen nu ook zieke en dode baby’s door met vaccins besmette moedermelk).

Onlangs overhandigde Dr. rose een presentatie van haar VAERS-analyse aan de World Council of Health. Daarin presenteerde ze schokkend bewijs: tot nu toe is het aantal doden door de Covid injecties 5427% hoger dan van alle andere ‘vaccins’ in de afgelopen 10 jaar bij elkaar opgeteld. Het aantal ernstige bijwerkingen ligt 1373% hoger. In haar eerdere analyse constateerde ze dat de werkelijke cijfers gemiddeld maar liefst 42 keer hoger zijn dan de database vermeldt. Dat zou betekenen dat het bij 1 op de 8 gevaccineerden fout gaat. (2)

Bijna 50.000 Amerikanen binnen 2 weken na hun injectie overleden

De Amerikaanse advocaat Thomas Renz diende in juli een federale aanklacht in gebaseerd op een beëdigde verklaring van een klokkenluider die bewijs had dat een enorm aantal vaxslachtoffers met opzet uit de VAERS database worden gehouden. Volgens de klokkenluider waren tot juli al 45.000 Amerikanen binnen 3 dagen na hun Covid injectie overleden.

Renz heeft afgelopen weekend bekend gemaakt dat er nog meer klokkenluiders zijn opgestaan. Hij presenteerde data die rechtstreeks van het CMS (Center for Medicare & Medicaid Services) afkomstig zouden zijn. Daar staan 48.465 slachtoffers geregistreerd die binnen 2 weken na hun eerste of tweede dosis zijn overleden. (Medicare dekt 59,4 miljoen Amerikanen, 18,1% van de bevolking.)

Deze doden worden doelbewust niet als vaxslachtoffers geregistreerd, maar valselijk onder ‘ongevaccineerden’ geplaatst, bevestigde Renz. Deze misleiding is gebaseerd op de valse fake science veronderstelling dat het ‘vaccin’ pas na 2 weken gaat werken, en er ‘dus’ een andere oorzaak moet zijn als je in de tussentijd toch ziek wordt, gehandicapt raakt of sterft.

Ruim een kwart dood na behandeling Remdesevir

Uit de CMS database kwam daarnaast een schrikbarend feit over het vorig jaar ook in Nederland goedgekeurde peperdure omstreden medicijn Remdesiver naar voren ($ 390 per flesje, $ 2340 tot $ 3120 per vijfdaagse kuur voor één patiënt). Maar liefst 25,9% van de zieken die Remdesivir kregen is overleden, 46% van hen binnen 14 dagen na het begin van de behandeling.

Daarentegen werd het al tientallen jaren bewezen, veel veiligere en uitstekend werkende spotgoedkope patentvrije Ivermectine ($ 24 voor hele kuur voor één patiënt) in bijna het hele Westen met keiharde maatregelen tegengehouden. (3) De Indiase deelstaat Uttar Pradesh, waar 241 miljoen mensen wonen, verklaarde zich in september Covid-vrij dankzij het gebruik van Ivermectine.

Waarom vindt men vaxxicide ineens normaal?

In alle landen houdt de toenemende sterfte gelijke tred met het toenemende aantal geïnjecteerden. De statistieken overlappen elkaar bijna perfect:

(Afkomstig uit ‘Immunologie voor Dummies les 2‘ van de Nederlandse hoogleraar (em.) experimentele immunologie Pierre Capel).

Toen in 2009 ‘slechts’ 25 Amerikanen waren overleden na hun Mexicaanse griepinjectie, besloot de FDA om het vaccin van de markt te halen. En nu? Zo’n 50.000 officieel getelde doden in alleen al het Westen (VS, Europa, Canada, Groot Brittannië) – hoogstwaarschijnlijk een fractie van het werkelijke aantal -, en toch worden de injecties er juist steeds dwingender doorgedrukt, in de VS nu ook aan kinderen vanaf 5 jaar.

Wat is de mensheid in die 12 jaar kwijtgeraakt, dat zoiets monsterlijks moorddadigs als deze vaxxicide (vaccinatie-genocide) ineens normaal wordt gevonden, en zelfs wordt geëist dat alle mensen – inclusief kinderen, die NUL risico lopen door dit veronderstelde luchtwegvirus – hieraan meedoen?

‘Tien maanden na het begin van de Covid-19 experimentele massavaccinatie campagne zijn honderden miljoenen mensen geïnjecteerd met wat veel kritische artsen en wetenschappers inmiddels een ‘biowapen’ noemen,’ constateert Brian Shilhavy, redacteur van Health Impact News. ‘De patronen worden afschuwelijk duidelijk voor iedereen die niet is gehypnotiseerd door de 24/7 propaganda van de door Big Pharma gecontroleerde mainstream media.’

Vooral onder 20 tot 50 jarigen loopt het aantal doden wereldwijd alarmerend snel op. ‘De meerderheid van de mensen die sterven en de ziekenhuizen vullen zijn volledig gevaccineerd. De ‘gezondheids’autoriteiten geven toe dat de gevaccineerden het ‘virus’ nog steeds kunnen verspreiden, en dat de ‘effectiviteit’ heel snel afneemt, terwijl ondertussen de natuurlijk immuniteit wordt vernietigd, waardoor er eindeloos boostershots nodig zijn.’

Honderdduizenden verdwenen werknemers komt de ‘Great Reset’ prima uit

‘Zal deze krankzinnigheid ooit stoppen? We staan nu absoluut voor een wereldwijd tekort aan werknemers (overleden of chronisch ziek/ gehandicapt door hun Covid injecties), met catastrofale economische gevolgen.’ (4) Tevens nemen miljoenen Amerikanen ontslag omdat ze weigeren te voldoen aan de vaccinatieverplichting.

Aangezien de verwoesting van de ‘oude’ economie en een permanente werkloosheid van 35% tot 41% openlijke doelstellingen van de ‘Great Reset’ van Klaus Schab (World Economic Forum) zijn, zouden de Westerse politici die dit antihumane programma (ook in Nederland) uitvoeren het wel eens prima kunnen vinden dat de komende tijd honderdduizenden mensen zijn verdwenen. Aan hen hoeft straks namelijk geen uitkering ( / basisinkomen) te worden verstrekt zodra de economie doelgericht is ingestort en is vervangen door hun gedroomde totalitaire communistische klimaat-vaccinatie dictatuur.

Xander

(1) Armstrong Economics