VWS: Een muur van onwil – Erik van der Horst met Pepijn van Houwelingen

• maandag 6 september 2021
  • Categorie: , ,
  • “Ze geven gewoon geen antwoord!”.........

VWS: Een muur van onwil – Erik van der Horst met Pepijn van Houwelingen

Bekijk de video op LBRY.tv:

Op 23 juni jl. stelde Pepijn van Houwelingen vragen aan het ministerie van VWS, naar aanleiding van enkele verdwenen ‘bonnetjes’, ter waarde van een slordige 600 miljoen euro. Daarnaast werd verzocht om opheldering over de 5 miljard euro die via schimmige aanbestedingen uitgegeven zijn aan allerlei corona-gerelateerde middelen.

Van Houwelingen diende een viertal moties in die de stemming in de kamer niet overleefden. Op zijn vragen aan de minister van VWS kreeg hij tot op heden geen antwoord. Dat geldt ook voor vragen over het nut van mondkapjes, vragen over de uitbreiding van IC-capaciteit, en vragen over het gebruik van veilige, effectieve medicijnen, zoals ivermectine.

In dit tafelgesprek blikt Erik van der Horst samen met Pepijn van Houwelingen terug op de ingediende moties en Kamervragen van laatstgenoemde. “Ze geven gewoon geen antwoord!”, roept Van Houwelingen verontwaardigd uit.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?