The Trueman Show #41 Michael Pilarczyk

• vrijdag 3 september 2021
  • Vrij om precies te doen wat jij wil.

2-9-2021

The Trueman Show #41 Michael Pilarczyk

Disclaimer: We are in the process of adding English subtitles to all the podcasts. Please bear with us, it will take a little while. Probably we will start translating everything starting next week. Want to help translating? Please send an e-mail to info@jornluka.com Bezoek www.jornluka.com. Alle content die ik maak is gratis. Als je het tof vindt wat ik maak, doneer dan zodat we steeds meer en betere content kunnen maken. Abonneer je ook op mijn kanaal als je dat nog niet gedaan hebt en deel de video met zoveel mogelijk mensen. Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie maken The Trueman Show en onze tours mogelijk! We zijn weer op een kleine tour geweest. En ditmaal naar Spanje en Frankrijk (uiteraard wederom geen controle gezien). Voor de 41ste aflevering zijn we uitgenodigd in de meer dan prachtige woning van Mister Mindset himself Michael Pilarczyk in het zonnige Spanje. We streken neer op Michael zijn veranda met een heerlijk uitzicht om hier uitgebreid te kunnen praten over hoe Michael naar verschillende thema’s kijkt. Zo nu en dan hoor je wat wind, maar dat mag de pret niet drukken. Op zo een plek moesten we wel buiten zitten om in de goede sfeer te komen. De meesten van jullie zullen Michael al kennen, al is het alleen van zijn vroegere bezigheden. Zo is bijvoorbeeld radio DJ geweest bij onder andere radio538, is hij tv-presentator geweest en heeft hij verschillende succesvolle ondernemingen in de tv-branche gehad waar hij zijn vermogen mee heeft opgebouwd. Nu zullen de meesten Michael kennen als Mister Mindset of van de verschillende boeken die hij geschreven heeft waarmee hij mensen probeert te inspireren om het meeste uit hun leven te halen. Michael heeft mij uitgenodigd naar aanleiding van mijn podcast met Marcel Messing. Na deze podcast heeft hij namelijk Marcel zijn boek Worden Wij Wakker gelezen. En sinds dat boek de controverse niet schuwt en best diep op bepaalde onderwerpen ingaat was ik erg benieuwd hoe Michael nou zelf in de wedstrijd zit. In ons bijna 3 uur durende gesprek hebben we over een tal van onderwerpen gesproken. Zo spraken we over zijn leven, de machtselites, spiritualiteit, aliens, zijn boeken en nog veel meer. Maar het belangrijkste en meest inspirerende vind ik wel zijn visie over hoe wij als mens vooral onszelf kleinhouden en niet meer in staat zijn te dromen en te leven. De mentale gevangenis. En dat is precies wat ik ook als een van de grootste problemen op dit moment zie. Ontdoe je uit je eigen mentale gevangenis en je bent vrij. Vrij om precies te doen wat jij wil. Vond je het tof? Abonneer je dan op mijn kanaal en like de video en deel hem met je vrienden en op social media. Samen laten we het echte geluid groeien!

Jorn Luka