Restaurant Waku Waku maakt de weg vrij voor de Nederlandse horeca - Max, Anna en Mordechaï

• dinsdag 28 september 2021
  • Categorie:
  •  "Tot hier en niet verder!"

28-9-2021

27 september dreigde de burgermeester van Utrecht het populaire, 100% plantaardige restaurant Waku Waku te sluiten om het niet naleven van het corona-apartheidsregime. Op uitnodiging via de sociale media van Mordechai Krispijn en Anna Zeven, kwamen binnen een uur ca. 100 personen een menselijke barricade vormen. Na enkele onderhandelingen heeft de politie afgezien van haar bedoeling tot sluiting over te gaan.

In dit gesprek met Anna en Mordechai kijken we terug op de enerverende momenten en de impact die het voor de horecasector en de Nederlandse bevolking kan gaan hebben. Het idee daarbij is dat de gehele Nederlandse samenleving een 'Mona Keijzer' moment doormaakt: "Tot hier en niet verder!" --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!