Reiner Fuellmich heeft bewijs dat de elites de pandemie aanwakkeren om de bevolking te verminderen en de economische ineenstorting te maskeren die zij zelf hebben veroorzaakt

• zondag 19 september 2021
  •  Internationaal Monetair Fonds waarschuwt dat “de ouderen te lang leven en een risico vormen voor de wereldeconomie”:

18-9-2021

In een recent interview met journalist Mike Adams legde de internationale mensenrechtenadvocaat Reiner Fuellmich, wiens in Duitsland gevestigde team onderzoek doet naar bewijzen van misdaden tegen de menselijkheid als gevolg van schendingen van de mensenrechten over de hele wereld tijdens de Covid 19 crisis, uit dat naast de noodzaak om de wereldbevolking te verminderen, de elites de “plandemie” gebruiken om te proberen de exorbitante schuld af te betalen die zij zelf de laatste dertig jaar hebben gecreëerd met hun speculatieve financiële systeem, bericht Trikooba.com.

In april 2030 waarschuwde crypto-politiek expert Daniel Estulin dat er voor de globalistische oligarchie slechts twee manieren waren om dit te bereiken: “door een thermonucleaire oorlog met 4 of 5 miljard doden” of door een pandemie zoals de huidige, die de elites in staat zou stellen “schulden en verplichtingen te vereffenen met overmacht”.

Advocaat Reiner Fuellmich zegt nu dat hij de elementen heeft om te bewijzen dat “dit misdaden tegen de menselijkheid zijn, en misschien wel de ergste die ooit in de geschiedenis zijn gepleegd”.

In minuut 21:21 van het interview, legt Fuellmich het als volgt uit:

Reiner Fuellmich: “[Het officiële pandemieverhaal] wordt [in Duitsland] zeer sterk gepusht omdat Duitsland het belangrijkste machtscentrum van de Europese Unie is. Een manier om dit uit te leggen is, zoals voormalig investeringsbankier Leslie Manookian [MBA, voorzitter van het Health Freedom Defence Fund, VS] ons vertelde: Europa is volledig failliet. De andere kant plundert het systeem al minstens dertig jaar, misschien langer. En de pensioenkas is leeg, dus ze moeten iets doen om niet failliet te gaan. Want zodra de burgers erachter komen dat hun pensioenen worden gekort omdat de fondsen de afgelopen drie decennia zijn geplunderd, zullen zij weten dat de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn, dezelfde mensen zijn die verantwoordelijk zijn voor de zogenaamde “Plandemie” [van Covid-19]. Dat is waarom ze zo hard duwen…”

Mike Adams: “Sorry dat ik stoor. Niet dat ik met u wil wedijveren, maar hier in de Verenigde Staten zijn we nummer één op de weg naar bankroet. Wij zijn er slechter aan toe dan jullie omdat we nu elke maand triljoenen dollars drukken voor stimulering en de prijzen gaan door het dak. Het monetaire systeem staat op instorten. De inflatie van de voedselprijzen is exorbitant. Bevoorradingsketens storten in, ervaart u deze situatie ook in uw land?”

Reiner Fuellmich: Ja, zeker. U kunt niet langer alle materialen kopen die u als aannemer nodig hebt. Er wordt gezegd, hoewel dit niet wordt bevestigd, dat de Chinezen naar verluidt alles kopen, en dat zij tot 60% meer betalen dan hun waarde, omdat zij het zich kunnen veroorloven, in tegenstelling tot de Duitse consumenten. Dit is wat er met de bevoorradingsketens gebeurt en de situatie zal waarschijnlijk verergeren. Het inflatiecijfer stijgt gestaag. Volgens economen had het al veel eerder moeten stijgen, maar dat is tot nu toe niet gebeurd, omdat veel van het geld dat alleen aan de banken werd gevoerd, nu onder de bevolking circuleert. We gebruiken dit geld nu om eten te kopen, bijvoorbeeld. Dat drijft de prijs van voedsel op. Maar Duitsland had vroeger de laagste voedselprijzen in de Europese Unie. Dus voor ons is het niet zo erg, hoewel het wel erg is als je bedenkt dat dit met opzet gebeurt.

De redding van de banken begon net voor de Covid-19 gezondheidscrisis.

De financiële crisis en de reddingsoperatie voor de banken begonnen net voor de gezondheidscrisis van Covid-19, na september 2019, op een moment dat bedrijven op het punt stonden failliet te gaan en een schuldenzeepbel op het punt stond uiteen te spatten. Toen begon de Fed met de eerste van twee golven van massale liquiditeitsverhogende repo-leningen – beter bekend als kwantitatieve versoepeling.

Zoals Harley Schlanger waarschuwt in een recente video:

“Het kunstmatig creëren van 120 miljard per maand gedurende 18 maanden drijft de inflatie op, omdat het drukken van geld om slechte schulden af te lossen hetzelfde is als proberen een hypotheek af te betalen met een kredietkaart. Uiteindelijk kost het meer en verliest het aan waarde.” En dat is precies wat we op dit moment in de hele economie zien. Nu is er paniek omdat de mensen zich hebben gerealiseerd dat deze zeepbel in oktober kan barsten, en dat is het moment waarop zeepbellen vaak barsten. Nu gaat de Federal Reserve een nieuwe fase in. De Fed heeft het erover haar aankopen te verminderen en zelfs de instrumenten in haar kluizen terug te kopen. Dit zal leiden tot een kredietcrisis. Er is al een kredietschaarste in de reële economie, maar dit zal leiden tot een kredietschaarste in de financiële sector, en wat er zal gebeuren is dat we een superinflatoire ineenstorting zullen zien of een hyperinflatoire zeepbel die zal omslaan in een ineenstorting.

We zien dus dat de waarschuwingen van Reiner Fuellmich ook verklaren waarom een populair rapport van het Internationaal Monetair Fonds, gepubliceerd in april 2021 onder leiding van Christine Lagarde, waarschuwt dat “de ouderen te lang leven en een risico vormen voor de wereldeconomie”:

“Het langlevenrisico beïnvloedt de financiële stabiliteit doordat het de houdbaarheid van de overheidsfinanciën bedreigt en de balansen van de particuliere sector verzwakt, waardoor de bestaande kwetsbaarheden in het huidige klimaat nog worden vergroot”.

Zoals reeds duidelijk is, is het risico van particuliere plunderaars geminimaliseerd door in plaats daarvan gepensioneerden op te offeren via een kunstmatig opgewekte gezondheidscrisis – of zoals Dr. Vernon Coleman het noemde, “een samenzwering om oude mensen te vermoorden”.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

We zien het dagelijks gebeuren dat we steeds minder rechten hebben. De Grondwet kan inmiddels bij het oud vuil gezet worden want daar veegt deze regering, mede in opdracht van de EU, zijn gat mee af. De maatregelen tegen Covid(de griep) zijn exorbitant, maar het merendeel van de bevolking laat zich dag in dag uit een rad voor ogen draaien door de NAZI's in Den Haag.
    De energie prijzen voor de burgers rijzen de pan uit en iedereen pikt het.
    Voedselprijzen stijgen met de dag en iedereen pikt het. Het kan niet anders of het financiële systeem stort in elkaar en wie zijn hiervan de dupe, juist de onwetende burgers.