De échte reset is de Going Direct Reset – Elze van Hamelen en Catherine Austin Fitts

• zondag 19 september 2021
  •  Welke krachten/machten zitten hierachter?

Bekijk de video op LBRY.tv:

Op vrijdag 10 September reisden we met een team van Café Weltschmerz af naar het Friese Stavoren, waar we spraken met Catherine Austin Fitts. Catherine had in de jaren ‘80 een succesvolle carrière op Wall Street en werkte later als Assistent Secretary of Housing in de regering van Bush Senior. Omdat ze zich té succesvol inzette tegen financiële fraude, en voor het creëren van investeringsproducten die modale inkomens ten goede komen, raakte ze verwikkeld in een rechtszaak met de federale overheid.

Na 11 jaar procederen wist ze haar naam te zuiveren. Daarna heeft ze het Solari Report opgericht, waarmee ze door middel van ‘actionable intelligence’ (informatie die je handelingsperspectief geeft) mensen helpt een vrij en geïnspireerd leven te leiden.

We spraken haar over de Going Direct Reset – een plan voor radicale hervorming van het financiële stelsel waartoe Centrale Bankiers besloten tijdens een bijeenkomst in augustus 2019. Dát was de kick-off voor de crisis waarin we ons nu bevinden, de Great Reset van het WEF is slechts de marketing voor dit grotere plan.

Welke krachten/machten zitten hierachter? Ondanks dat we ogenschijnlijk soevereine staten hebben, blijken veel landen toch dezelfde agenda te volgen. Catherine’s naam voor de macht achter de schermen is ‘mr. Global’ – en we verkennen hoe die zich verhoudt tot China, Rusland en de VS.

Welke wapens worden tegen ons ingezet? Bij wapens denken we snel aan pistolen, bommen of nucleaire wapens. In de wereld van veiligheidsdiensten en vanuit zwarte budgetten zijn er echter allerlei wapens ontwikkeld waar mensen geen weet van hebben. Doordat ze onzichtbaar zijn, zijn ze des te effectiever. Catherine deelt haar kennis over deze technologieën en vertelt over haar persoonlijke ervaringen.

Het gesprek wordt afgesloten met praktische tips voor hoe je zelf een weg kunt banen naar een vrij en geïnspireerd leven.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?