Pieter Derks over vertrouwen in de politiek | NPO Radio 1

• vrijdag 24 september 2021
  • Pieter Derks vraagt zich af hoe het kan dat er nog zoveel mensen wél vertrouwen hebben in de politiek.

22-9-2021

Deze week bleek uit onderzoek dat 6 op de 10 Nederlanders geen of weinig vertrouwen heeft in de politiek. Pieter Derks vraagt zich af hoe het kan dat er nog zoveel mensen wél vertrouwen hebben in de politiek. 'Ik vind het vooral zo knap dat al die mensen hun vertrouwen blijven houden omdat de politiek er zó hard aan werkt dat vertrouwen kwijt te raken.' Dit is het officiële YouTube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. Het nieuws van alle kanten. Volg ons op Twitter: https://twitter.com/nporadio1​ Volg ons op Facebook: https://www.facebook.com/nporadio1​ Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nporadio1​ Volg ons op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/npo-... En abonneer je op dit kanaal! #nporadio1