Getergde Pieter Omtzigt is de LEUGENS beu

• donderdag 23 september 2021
  •  Er is in het hele schandaal nog niet één ambtenaar is berispt.

23-9-2021

In een blokje over het toeslagenschandaal staat Rutte heel deemoedig naar diverse Kamerleden te luisteren die vinden dat hij méér moet doen om de gedupeerde ouders te helpen. Maar voor Pieter Omtzigt is dat niet genoeg. Het eenmansleger uit Enschede wil niet alleen horen dat Rutte het op gaat lossen, hij wil ook nog steeds antwoorden op Kamervragen, onderzoeken inzien en een lijst van welke dossier vernietigd zijn. Daarnaast vindt hij dat Jeroen Dijsselbloem, die in een interview zei dat de toeslagenaffaire begon te lijken op een ambtenarenjacht, 'niet zo moet janken' en merkt hij weinig fijntjes op dat er in het hele schandaal nog niet één ambtenaar is berispt. Abonneer svp, op Tweede Kamer TV. En tik het notificatie-belletje ook even aan, dan krijg je een melding van nieuwe video's. Handig!! Volg ons ook via Twitter en op FB: https://twitter.com/TVKamer https://www.facebook.com/TweedeKamerTV