Ellen Deckwitz over Prinsjesdag en beeldvorming | NPO Radio 1

• dinsdag 21 september 2021
  • Categorie:
  •  Ellen Deckwitz hoopt dat het kabinet zich niet alleen voor een mooi plaatje, maar ook voor een mooi beleid gaat inzetten.

20-9-2021

Het is de week van Prinsjesdag en Ellen Deckwitz hoopt dat het kabinet zich niet alleen voor een mooi plaatje, maar ook voor een mooi beleid gaat inzetten. 'De Nederlandse regering behandelt de grondwet zoals Italianen verkeersregels: het is voor hen slechts een reeks suggesties, die men alleen naleeft wanneer men er voorrang mee kan verkrijgen.' Dit is het officiële YouTube-kanaal van NPO Radio 1. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van de Publieke Omroep. Zeven dagen in de week, 24 uur per dag. Het nieuws van alle kanten. Volg ons op Twitter: https://twitter.com/nporadio1​ Volg ons op Facebook: https://www.facebook.com/nporadio1​ Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/nporadio1​ Volg ons op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/npo-... En abonneer je op dit kanaal! #nporadio1

NPO Radio 1