Een wakker mens telt voor twee!

• zondag 26 september 2021
  •  Het is een misdaad tegen de mensheid; genocide…

Een wakker mens telt voor twee!

(Door: “Elise Nijmegen”)

Er is door de politiek medische ongelijkheid gecreëerd, u en ik, de ongevaccineerden, worden nu gezien als tweederangs burgers, terwijl wij juist diegenen zijn die door alle krankzinnigheid de realiteit nog zien. Wij, die ons niet gek en angstig laten maken door de politiek en de net zo corrupte media over een verkoudheidsvirus. Zaterdag 25 september 2021 zal de geschiedenisboeken ingaan als een zwarte dag, de dag dat medische apartheid in Nederland haar intrede deed en het verloop hangt af van ons, van ons verzet tegen deze dictatuur. Alle voortekenen zijn aanwezig, dezelfde die we ook zagen in 40/45, dat laat onderstaand artikel u zien. Het is tijd dat we het zien en ons organiseren, aangezien “The Great Reset”/Agenda 2030 leefstijl niet iets is wat we onze kinderen kunnen aandoen.
    (urubin.nl)

Het is mijns inziens te krankzinnig voor woorden dat, terwijl er wereldwijd heel erg veel mensen dood gaan of ernstige bijwerkingen krijgen van deze experimentele gentherapie injecties, ze nog gewoon doorgaan met het injecteren van mensen én kinderen. Enkele feiten uit onderstaand artikel die, op zijn minst gezegd, nogal schokkend zijn… Speciaal voor de mensen die zich hebben laten injecteren.

Onderzoek toont aan dat de Covid-19 injecties het risico op ziekenhuisopname bij blootstelling aan het verkoudheidsvirus met 70% verhoogt in plaats van het risico te verminderen met de 95% die door de fabrikanten en autoriteiten wordt geclaimd.

Ook toont onderzoek aan dat de Covid-19-injecties het risico op overlijden bij blootstelling aan Covid-19 met een enorme 566% verhogen in plaats van het risico te verminderen met 95%, zoals door de vaccin-fabrikanten en autoriteiten wordt geclaimd. Wat nog zorgwekkender is, zo laat het artikel weten, is dat het aantal bevestigde gevallen onder de volledig gevaccineerden de afgelopen week aanzienlijk is gestegen in vergelijking met de vier weken hiervoor.
    (naturalnews.com)

Sommige landen stoppen met het vernederen van hun bevolkingen, maar sommige landen, die meegaan in de WEF/VN-ideologie, zetten er een tandje bij en ontnemen hun bevolking nog meer mensenrechten. Een  provinciale Canadese regering heeft in naam van de bestrijding van Covid-19, u weet wel dat nooit geïsoleerde verkoudheids-virus dat de griep heeft vervangen, Orwelliaanse noodbevoegdheden uitgevaardigd die ambtenaren in staat stellen mensen zonder huiszoekingsbevel op te sluiten oftewel te verwijderen en naar believen beslag te leggen op persoonlijke eigendommen.

De nieuwe noodbevoegdheden op gezondheidsgebied stellen de regering in staat “de leiding en de controle over de noodmaatregelen van een plaatselijke overheid op zich te nemen”. Zij geven de regering ook de bevoegdheid om “alle ontroerende of roerende goederen te verwerven of te gebruiken die de minister noodzakelijk acht om de gevolgen van een noodsituatie te voorkomen, te bestrijden of te verlichten”.

Ook de provincie Alberta heeft onlangs een noodtoestand afgekondigd op grond van haar Public Health Act. Net als in Saskatchewan kan de overheid zonder huiszoekingsbevel gebouwen binnendringen of persoonlijke eigendommen in beslag nemen.

U moet niet vergeten dat dit een wereldwijd plan is en dat Canada en Australië “voorbeeldlanden” zijn, een blik in de toekomst… De in mijn ogen corrupte Nederlandse politiek wil de VN/WEF-ideologie, het neo-communisme, implementeren met een sociaal-creditsysteem, via de QR-code/vaccinatie-maatregelen. Het einde van vrijheid, gelijkheid, democratie, veiligheid, privacy en de schending van vele mensenrechten, internationale verdragen en Neurenberg codes.
    (zerohedge.com)

In onderstaand artikel een oproep aan alle politieagenten, boa’s, militairen, doktoren, verplegers en andere mensen die gedwongen worden door de politiek om in te gaan tegen hun gezworen eed. We zijn in een fase beland dat we met zijn allen moeten zeggen: Nee! We doen/werken hier niet meer aan mee. “Befehl is Befehl” is geen schuilplaats, u wordt betaald om een systeem te implementeren en te handhaven door een overheid die openlijk fascisme oplegt en medische ongelijkheid creëert. Zeg Nee!!!
    (martinvrijland.nl)

Dr. Jane Ruby voegde zich bij Stew Peters om informatie vrij te geven over een groep van honderden wereldwijde artsen en wetenschappers die bevindingen hebben geleverd aan de wereldwijde media en een huiveringwekkende waarschuwing hebben afgegeven. Ze willen dat er per direct gestopt wordt met de experimentele injecties aangezien er in de injecties, u weet wel, die Hugo als staatsgeheim heeft verklaard, onder andere parasieten zijn gevonden. De conclusie van deze honderden artsen en wetenschappers… Het is een misdaad tegen de mensheid; genocide…
    (redvoicemedia.com)

Sluit u aan bij andere wakkere, realistisch ingestelde mensen met een kritische blik op wat er gebeurt. We zullen samen moeten zorgen voor een verandering. Gelukkig worden er steeds meer mensen wakker, die inzien dat we belogen en bedrogen worden door Den Haag, dat mijns inziens geen moer geeft om uw of mijn gezondheid of die van onze kinderen… Diegenen die verantwoordelijk zijn, zouden voor het volks-militair tribunaal geleid moeten worden, een mening die heel veel mensen met me delen. Het mooie is wel; een wakker mens telt voor twee, diegene gaat nooit meer slapen en voelt zich genoodzaakt om anderen wakker te maken!

Door:
    “Elise Nijmegen”