Vrijdag 20 augustus: FVD in Heerhugowaard

• vrijdag 20 augustus 2021
  • Categorie:
  •  Morgen is het eindelijk weer zover.

20-8-2021

Dan komen wij allemaal weer samen dit keer in Dijk en Waard! Kamerleden, bestuur en iedereen die geïnteresseerd is in Forum voor Democratie. Mensen zoals u!

Vanaf 14.00 uur zijn wij op het stadsplein in Heerhugowaard. Thierry Baudet zal er zijn, samen met vele andere lokale en landelijke kopstukken, om met u te praten over de toekomst van Noord-Holland en Nederland. Het wordt een unieke gelegenheid om elkaar te leren kennen en ideeën uit te wisselen.

Kom langs en neem zoveel mogelijk andere mensen mee, die net als u geïnteresseerd zijn in Forum voor Democratie: vrienden, collega’s en familieleden. Zij zijn van harte welkom om net als u nader kennis te maken met onze snelgroeiende beweging. Wij hebben er zin in.

Tot morgen!

Forum voor Democratie: