‘Niet deltavariant, maar vaccin verantwoordelijk voor ziekenhuisopnames en sterfte’

• maandag 2 augustus 2021
  • Veel experts waarschuwden er al voor: vaccinfalen.

1 augustus 2021

Enkele dagen geleden meldde NBC Chicago dat in Chicago 169 mensen waren overleden met corona en dat 644 coronapatiënten in het ziekenhuis waren opgenomen. Al deze mensen waren volledig gevaccineerd. De prik biedt geen immuniteit, zei dr. Jane Ruby in de Stew Peters Show. “Het is oplichterij.”

Ook Israël kampt met een groot aantal ziekenhuisopnames en mensen die overlijden. Van de mensen die in het ziekenhuis belanden, is ongeveer 80 tot 90 procent ingeënt. “Het gebeurt overal ter wereld.”

Leugen

Dit is volgens dr. Ruby het gevolg van antilichaam-gemedieerde versterking van infectie, waarbij de prik zorgt voor een ernstiger ziektebeloop. Afgelopen jaar verscheen er een artikel in Nature Microbiology waarin hier al voor werd gewaarschuwd.

“Er is overweldigend bewijs dat de overgrote meerderheid van de mensen die in het ziekenhuis belanden en sterven met corona, gevaccineerd is,” benadrukte Ruby. “Het is een leugen dat de ongevaccineerden in het ziekenhuis belanden en een bedreiging vormen voor anderen.”

Deltavariant is een hoax

Ze zei ook dat de deltavariant een hoax is. “Er bestaat voor zover ik weet geen test die onderscheid kan maken tussen de deltavariant en andere soorten influenzavirussen.”