Duitse hoofdpatholoog voert 40 autopsies uit op gevaccineerden en slaat alarm

• donderdag 5 augustus 2021
  • De directeur van het Pathologisch Instituut van de Universiteit van Heidelberg, Peter Schirmacher, heeft 40 autopsies uitgevoerd op gevaccineerden en luidt de noodklok. De hoofdpatholoog schat dat 30 tot 40 procent van de mensen dóór de vaccinatie is gestorven.

4 augustus 2021

Hij stelt dat het aantal sterfgevallen als gevolg van de vaccinaties wordt onderschat en waarschuwt dat veel vaccindoden niet worden gemeld, schrijft Die Welt.

Een reactie van het establishment liet niet lang op zich wachten. Het Paul Ehrlich-Institut, een medische toezichthouder, noemde de uitspraken van Schirmacher ‘onbegrijpelijk’.

Veel meer autopsies

Hij kreeg steun van de Duitse Vereniging voor Pathologie, die stelde dat er veel meer autopsies uitgevoerd moeten worden op gevaccineerden. Dit is de enige manier om het verband tussen sterfgevallen en vaccinaties te kunnen uitsluiten of bewijzen, aldus de vereniging.

Ze roept artsen op om een verzoek tot autopsie in te dienen als een patiënt binnen enkele dagen of weken na vaccinatie overlijdt.

Gezondheidsminister reageert niet op brief

De vereniging eiste in maart in een brief aan gezondheidsminister Jens Spahn dat ter plaatse autopsies worden verricht na een overlijden. De brief bleef onbeantwoord. De bevindingen van Schirmacher kunnen de farmaceutische bedrijven veel geld kosten. De bereidheid onder de mensen die nog geen prik hebben gehaald, is al laag.

Schirmacher leidt een door de overheid gefinancierd project waarbij onderzoek wordt gedaan naar coronadoden. Hij besloot om ook autopsies te doen op gevaccineerden. De patholoog wil ernstige bijwerkingen van vaccinatie, zoals cerebrale veneuze trombose of auto-immuunziektes, tot op de bodem uitzoeken.

[Reitschuster]