Advocaat klaagt overheid aan: ‘Ze doden baby’s, ze doden iedereen’

• donderdag 26 augustus 2021
  • Categorie: , ,
  • In de Verenigde Staten hebben klokkenluiders verklaard dat tussen de 40 en 100 procent van de coronapatiënten in het ziekenhuis volledig gevaccineerd is.

26 augustus 2021

Ook heeft een klokkenluider gezegd dat 45.000 Amerikanen binnen drie dagen na de coronaprik zijn gestorven. Advocaat Thomas Renz heeft namens deze persoon een rechtszaak aangespannen tegen de overheid.

De advocaat wees erop dat er in totaal 12 systemen zijn in de VS die bijwerkingen van vaccins registreren. Het volk heeft toegang tot slechts één van deze systemen: VAERS. Uit onderzoek van Harvard is gebleken dat slechts één tot 10 procent van alle bijwerkingen daar wordt gemeld, aldus Renz in de Stew Peters Show.

Hij zei over de mensen die het coronabeleid uitstippelen: “Dit zijn boeven die in de gevangenis horen. Ik kan niet wachten om Fauci in een gevangenispak te zien. Deze man is een smeerlap.”

Dit is een criminele samenzwering

“Ze weten wat er gebeurt. Het is onwettig wat er gebeurt. Dit is een criminele samenzwering. Ze doden baby’s, ze doden iedereen,” riep Renz, die toelichtte dat 80 procent van de gevaccineerde zwangere vrouwen in het eerste trimester een miskraam kreeg.

“Dit is moord met voorbedachten rade als je het mij vraagt,” reageerde presentator Stew Peters.

De advocaat zei daarnaast foto’s te hebben van coronapatiënten die worden verwaarloosd. “Ze worden gedood omdat ziekenhuizen geen zorg verlenen aan deze mensen. Ze laten ze daar liggen om te sterven. En je mag niet kijken, want ze zeggen dat je op de corona-afdeling ligt en geen bezoek mag ontvangen.” Hij voegde toe dat sommige patiënten soms dagenlang geen voedsel krijgen.

Hoe kunnen we dit stoppen?

“Dit gebeurt overal in dit land. Er is sprake van een gezondheidscrisis waarbij mensen worden vermoord door ziekenhuizen,” zei Renz.

Hoe kunnen we dit stoppen? Ze zijn bang voor het volk. Ze zijn bang dat het volk ontwaakt en zegt dat ze moeten ophoepelen, aldus de advocaat. “Dat is wat we moeten doen. We moeten opstaan.”

Er zijn meer dan genoeg ziekenhuisbedden. Het punt is dat zorgmedewerkers massaal ontslag nemen omdat ze geen vaccin willen of willen toedienen, zei hij.