Actiejournaal – Hugo de Jonge voor de rechter gedaagd – Martina Groenveld met Wij de Ouders

• zondag 15 augustus 2021
  • Categorie: , ,
  • Hugo de Jonge gedagvaard, vanwege het feit dat hij onterecht stelt dat de prikken tegen COVID-19 veilig en effectief zouden zijn.

Bekijk de video op LBRY.tv:

Er zijn veel verschillende, goede, initiatieven in Nederland. Vandaag zijn Ed Kortekaas en Daan van Deursen te gast van Wij de Ouders. Samen met hun advocaat, Niels Vanaken, dagvaarden zij Hugo de Jonge vanwege het feit dat hij onterecht stelt dat de prikken tegen COVID-19 veilig en effectief zouden zijn.A

Wij de Ouders is een platform waarop bezorgde ouders zich kunnen verbinden. Voor meer informatie ga naar:

Wij De Ouders

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?