Frankrijk laat het zien: Niet meer meedoen werkt wél!

• zondag 18 juli 2021
  • Categorie: , ,
  •  Ik zie uitsluitend een ENORME discrepantie tussen wat men zegt voor te staan en wat men daadwèrkelijk (voor GELD!) doet.

Frankrijk laat het zien: Niet meer meedoen werkt wél!

(Door: Drs. E.N. Schilder)

Veel mensen roepen op NIET meer mee te doen aan de wereldwijde Corona/vaccinatie leugencampagne van ‘de nieuwe wereldorde’ en ik ben het er roerend mee eens. Het komt mij eerder over als een absurditeitstest van in hoeveel onzin, complete tegenstellingen en leugens u iemand kunt laten geloven dan dat het ook maar op enige waarheid of werkelijkheid gebaseerd is.

Ik zie uitsluitend een ENORME discrepantie tussen wat men zegt voor te staan en wat men daadwèrkelijk (voor GELD!) doet. De tegenstellingen zijn niet alleen talloos en beschamend, maar ook zó gemakkelijk zichtbaar dat het mij hoogst verbazingwekkend voorkomt dat mensen deze onvoorstelbare tegenstellingen gewoonweg NIET (willen!) ZIEN!

– CO² zuiverende/naar zuurstof omzettende bomen en bossen kappen voor biomassa-energie.
    – Elders natuurgebieden volledig vernietigen om HIER elektrisch/zogenaamd CO²-neutraal te kunnen rijden.
    – Kinderhuwelijken/kinderMISBRUIK (!) toestaan, omdat de meest achterlijke ‘religie’ ter wereld hier zo nodig als onkruid moet kunnen (over)woekeren.
    – D66, dat compleet vergeten is waar de D ooit voor stond en de D heden ten dage voornamelijk als Dictatoriaal laat gelden
    – Een A-status voor een verkoudheidsvirus dat exact hetzelfde aantal slachtoffers maakt als influenza en in de vèrste verte nog niet in de schaduw kan staan bij èlke andere tot A-status verheven ziekte.
    – Elk jaar rond hetzelfde tijdstip terugkerende verkoudheid-virus-varianten nu als ‘golven’ brengen die niet meer onafhankelijk per seizoen gemeten worden maar bij elkaar opgeteld worden om de angst en dramatiek te verhogen.
    – ** De fop-vaccinaties versus Corona zelf waar volgens artsen zèlf is vastgesteld (!) dat maar liefst 98% (!) van de mensen WEINIG tot helemaal GÉÉN klachten van heeft.
    – De aanhoudende angst voedende en vrijheid beperkende, economieën fusillerende maatregelen ten aanzien van dit fop-virus.
    – In het kader van de ‘nieuwe’ anderhalve meter ‘economie’ in de elleboog niezen/hoesten en elkaar daarna een elleboog geven… Elkaar een elleboog geven…? Anderhalve meter…? KOEKOEK!
    – De grootste, volstrekt empathi-eloze (!), notoire leugenaar van Nederland staat zogenaamd hoger in de peilingen dan ooit… worden mensen dan wèrkelijk zó graag voorgelogen? Zien zij dan wèrkelijk niet wat hij tien jaar lang heeft aangericht?
    – De dreigementen voor de aankomende, alles vernietigende grootste hack ooit door psychopaat Klaus Schwab ten gunste van zijn ‘Great Reset’ en de daarop volgende ‘Build Back Better’ uitspraken van ‘de nieuwe (groen-fascistische!) wereldorde’ die ook leeghoofd koning Roodbaard keurig in koor mee-papegaait…

Men beweert overigens dat Alexia cum-laude geslaagd zou zijn, maar als zij het IQ van haar vader heeft geërfd, zet ik daar wolkenkrabber-hoge vraagtekens bij… Zoals ik inmiddels trouwens bij werkelijk ÀLLES doe wat de NOS/NPO heden ten dage uitzendt. Alleen de T,our de France lijkt nog enigszins echt te zijn… Maar ook dat vertrouw ik, gezien de uitermate selectieve, eenzijdige ‘nieuws’uitzendingen, de obsessieve misleiding en intrinsieke hersenspoeling van de NOS/NPO nog maar nauwelijks. Vreemd hè, dat steeds minder mensen nog naar de NOS/NPO kijken, waar ze dagelijks met angst en politiek-‘correcte’ indoctrinatie overspoeld worden… Hoe zou dat nou toch komen?

** “Dan hebben ze geluk gehad” hoor ik mensen regelmatig zeggen als mensen bij wie Covid-19 is vastgesteld, zeggen er weinig tot niets van gemerkt te hebben… Volgens artsen vastgesteld (!)  heeft derhalve 98% ‘GELUK’ gehad…? Wat een onvoorstelbaar DOMME redenatie! Ik zou het derhalve willen omdraaien en zeggen dat die 2% die wèl ernstige klachten heeft gehad – of is overleden – dan PÈCH heeft gehad! Sterker nog: dat is ook het DOEL (!) van het uitbreken van een virus. Namelijk op geheel natuurlijke wijze de zwaksten in de samenleving opruimen! Maar klaarblijkelijk mag er heden ten dage niemand meer op natuurlijke wijze sterven…?! En wat dat allemaal mag kosten… al die mensen kunstmatig in leven blijven houden die feitelijk op natuurlijke wijze hadden moeten/kunnen sterven… maar intussen wèl elk jaar duizenden (!) ongevaccineerde (!) migranten binnen blijven halen die ook nog eens voorrang hebben op de (sociale) woningmarkt… Hoezo, enorme discrepantie? Hoezo hebben ‘we’ die nodig? Wie dan? Ú niet! Ik ook niet! Uitsluitend de linkse partijen hebben deze ver achtergebleven/veelal domme mensen als stemvee nodig. Mensen die nog niet eens het FATSOEN hebben om in het bijzijn van Nederlandse collega’s Nederlands te spreken…

Kijk, als het in islamitische landen gebruikelijk is dat een onderdanige vrouw als Kaag zich sluiert, mag ze dat van mij doen. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Het liefst zie ik haar helemaal niet, dus van mij mag ze altijd geblurd en afgetaped worden, maar dat ‘migranten’ uit diezelfde islamitische landen zich HIER klaarblijkelijk NIET hoeven aan te passen vind ik volstrekt absurd! Aanpassen of oprotten derhalve of, zoals Hell’s Angels MC decennia geleden een sticker had; Speak Dutch or Fuck Off! En hetzelfde geldt wat mij betreft voor gedrag en ‘religie’. Be Dutch or Fuck Off en voor islam in het algemeen; FUCK OFF! Uw 1411 jaar achtergebleven, ronduit ACHTERLIJKE (!) ‘religie’ hoort NIET bij Europa en heeft hier niets te zoeken! FUCK dus alstublieft een eind (terug naar het Midden-Oosten) OFF!

Raar (palindroom)

Dictators, narcisten, notoire leugenaars en slechte verliezers – u vult de namen inmiddels zelf wel in – herkent u als ze gaan stampvoeten, overschreeuwen, dreigen met- en geweld (laten) gebruiken als zij tegengesproken worden en/of omdat zij geen gelijk krijgen (hebben). Feitelijk ondertekenen zij middels dit kinderlijke gedrag hun eigen brevet van onvermogen. Waarom blijft de massa in vredesnaam dergelijke krankzinnigen als Schwab en slappe zakken als Rutte en De Jonge geloven en achterna lopen alsof zij ook maar enigszins belangrijk zouden zijn? Hoezo is een grote meerderheid altijd bang voor slechts een klein groepje? Schakel ze uit, herstel de schade die ze aangericht hebben en ga weer door. En als er een nieuwe psychopaat opstaat, is het een kwestie van herhalen. Helaas zijn er te veel CO² uitstotende en frisse lucht verpestende, angstige en volgzame schapen op de wereld die het voor iedereen verpesten/voor eigen gewin bereid zijn anderen te verraden aan die kleine groep machtsgeile psychopaten.

Het Spaanse onderzoek naar grafeenoxide in corona-vaccinaties vind ik persoonlijk ook raar. Het rapport is erg mager en met wat ik er tot nu toe over heb kunnen vinden is NIET tot zeer SLECHT onderbouwd. Ik weet ook niet of het sowieso geloofwaardig is. Wat ik er wèl over vind, is een heel epistel van een zoveelste zogenaamde ‘fact-checker’ gebaseerd op wat hem ‘lijkt’ en derhalve eveneens slecht onderbouwd is. Wat dat betreft houdt het onderzoek naar Spike/Peplomeer eiwit meer steek.

Van de ene kant is dat Peplomeer-onderzoek een slecht scenario voor alle reeds gevaccineerden, maar NIET mijn probleem. Van de andere kant lost het, ÀLS het allemaal waar mag zijn, in no-time zowel het vermeende CO²-probleem als het woningtekort op… Daarnaast lijken, als ik de aantallen qua IC-opnames mag geloven, vooral allochtonen uit islamitische landen erg vatbaar te zijn voor zowel Covid  als de Spike-eiwitten. Dat laatste is wat ik hoor en lees, maar samen met het dagelijkse varkens-DNA wat zij in Europa tot zich nemen moeten zij zich hier inmiddels erg ‘op hun gemak’ zijn gaan voelen. Raar, heel raar.

NIET meer meedoen loont!

Frankrijk heeft inmiddels keihard bewezen hoe ‘uitermate belangrijk’ de strengere corona-maatregelen DAADWERKELIJK zijn… Direct na de verscherpte maatregelen en aangekondigde gedwongen (!) vaccinaties haakte iedereen met vakantieplannen voor/in Frankrijk namelijk af… Ojee, maar dàt was niet de bedoeling! Paniek alom, want dat kost miljoenen aan inkomsten. En zo werd alles in no-time weer teruggedraaid (en opgeschort?) tot na de zomervakantie… En zo werkt het hier en voor bedrijven exact hetzelfde; als iedereen gewoon kapt (wel goed met elkaar coördineren, maar lafaards blijven er altijd) met die onzin lopen zowel de regering als bedrijven miljoenen aan inkomsten mis en gaan de ‘verscherpte maatregelen’ héél snel overboord! Zowel het land als bedrijven kunnen zich dat (extra) verlies namelijk helemaal niet permitteren. Die moeten geld krijgen/verdienen anders kunnen ze wel inpakken en hebben ze zelf ook niks. Staken tegen de leugens en corona-maatregelen derhalve! Werk er gewoon niet meer aan mee! Maar pas op voor de hedendaagse NSB´ers… maar die komen later wel aan de beurt.

Niet alleen in Frankrijk is bewezen dat de corona-maatregelen nergens op slaan (en het niet om uw gezondheid, maar uitsluitend om vaccinaties en geld gaat), ook een aantal Amerikaanse staten en Zwitserland doen niet meer mee aan die corona-onzin en daar gaat het weer helemaal geweldig. Qua ‘besmettingen’ laten ze exact hetzelfde beeld zien als in de quarantaine landen/gebieden, dus die lockdowns en corona-maatregelen zijn complete onzin. Ofwel; daar waar men democratie WÈL eerbiedigt en men de bevolking daadwèrkelijk laat beslissen, heeft iedereen zijn/haar vrijheid terug.

Ik doe er met de ‘voorspelde’ komst van de in september/oktober derde, de in 2022 vierde, de in 2023 vijfde etc., etc. golven niet meer aan mee! Covid-19 is FAKE NEWS en de zogenaamd ineens weer oplopende besmettingen en nieuwe varianten zijn eveneens FAKE NEWS! Ik zeg: een hele dikke middenvinger naar het hondje van Schwab – Hugo De Jonge – en stop die angstscenario’s nog langer te accepteren. Werk dat fascistische tuig weg, bos ze op, laat ze naar de pomp lopen, (bij voorkeur ergens in donker of Zuid-Afrika) en neem uw vrijheid terug. Samen tegen de nieuwe wereld orde en ‘The Great Reset’, samen tegen het fop-virus!

Door:
    Drs. E.N. Schilder