Advocaat Reiner Fuellmich: ‘Het ging nooit om gezondheid, altijd om eugenetica en genocide’

• maandag 26 juli 2021
  • Categorie: , ,
  • Angstaanjagende overeenkomsten

26-7-2021

Na talloze experts op het gebied van psychologie, psychiatrie, economie en geneeskunde te hebben geïnterviewd, is advocaat Reiner Fuellmich tot de conclusie gekomen dat de ‘coronapandemie’ nooit ging om gezondheid, maar altijd om de vernietiging van het midden- en kleinbedrijf, en eugenetica en genocide. Dat zei hij donderdag tijdens een gesprek met de Israëlische activiste Ilana Rachel Daniel.

Als je dat zegt in Duitsland word je door de mensen die verantwoordelijk zijn voor wat er op dit moment gebeurt, gelabeld als ‘nazi’ en ‘rechtsextremist’, merkte Fuellmich op. Hij zei met veel mensen van over de hele wereld te hebben gesproken en dat velen van hen, met name mensen uit Israël zoals Daniel en Holocaust-overlevende Vera Sharav, benadrukken dat het belangrijk is om parallellen met nazi-Duitsland te blijven trekken.

“We moeten inzien wat er toen is gebeurd,” zei Fuellmich. “Want als we niet inzien wat er in 1933 is gebeurd, kunnen we niet de juiste conclusies trekken, namelijk dat we het nu opnemen tegen dezelfde mensen die we 80 jaar geleden ten val hadden moeten brengen.”

Angstaanjagende overeenkomsten

Sharav sprak eerder met Fuellmich over de ‘angstaanjagende’ overeenkomsten tussen de Tweede Wereldoorlog en het coronabeleid.

Er zijn veel overeenkomsten tussen het eugeneticabeleid van de nazi’s en de moderne propaganda over mondkapjes en coronavaccins ‘om anderen te helpen’. De nazi’s wakkerden angst voor pandemieën aan om Joden te demoniseren als ziekteverspreiders, zei Sharav tegen Fuellmich. Je wordt op een soortgelijke manier gedemoniseerd als je een ‘anti-vaxxer’ bent of weigert een mondkapje te dragen.

“De nazi’s gebruikten angst en propaganda als psychologische wapens om een genocidair regime op te leggen,” benadrukte Sharav. “En nu beginnen sommigen in te zien waarom het Duitse volk niet opstond. Angst weerhield hen ervan om het juiste te doen.”