Actiejournaal week #24

• donderdag 17 juni 2021
  • Na een moeizame start zijn nu vrijwel alle gemeenten bereid om vreedzame protestmarsen te faciliteren,

17-6-2021

Deze week is Dennis Spaanstra van Police for Freedom te gast in het Actiejournaal. Michel, Dennis en Martina blikken samen terug op het afgelopen, succesvolle weekend. Niet alleen het weer was schitterend, maar ook beide demonstraties, met volledige medewerking vanuit zowel de gemeente Apeldoorn als Amsterdam, waren een daverend succes.

Na een moeizame start zijn nu vrijwel alle gemeenten bereid om vreedzame protestmarsen te faciliteren, met uitzondering van Den Haag. De verwachting is echter dat dit uiteindelijk ook zal veranderen. De demonstranten brengen positieve energie met zich mee en willen maar als te graag nagenieten bij de lokale horeca. Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!