Nooit meer 5 Mei!

• donderdag 6 mei 2021
  • Categorie:
  • Wanneer is genoeg echt eens genoeg.

Nooit meer 5 Mei!

(Door: Z.M.)

Mijn woede ten aanzien van één 5 mei met DDR-wijkcommissaris Merkel, ik spuug erop! Wanneer is genoeg echt eens genoeg. Wanneer is het echt al vijf over veel te laat. Wanneer komen wij eens achter onze toetsenborden vandaan, pakken we sop en dweil en ruimen dit land en Europa op van de kots en stront die dat neplinkse zooitje gestoorde of corrupte narren ons decennia lang hebben gelaten.

Wanneer laten wij een vaccin op die neplinkse kanker los en genezen dit land en Europa, voordat het te laat is. Wanneer doen we dit ook wereldwijd. Of blijven we wachten dat een ander het doet. Maar wie dan, vergeet die Trump, die heeft zijn kans gehad en ‘he blew it’. Wij zullen het zelf moeten doen.

Wij moeten die hebzuchtige elite van corrupte vriendjespolitiek ratten, dynastieke inteelt muggen, dat neplinkse zooitje overal uit de maatschappij verwijderen, overal: uit de media, uit de politiek, uit het onderwijs, uit de ambtenarij, uit de gerechtelijke macht, uit de politie, uit het leger, kortom overal!

Al hun bruggenhoofden, die zij hebben geslagen terwijl de maatschappij vredig sliep, overal moet dat Hitleriaans, Maoïstisch, Stalinistisch geestelijk gestoord Pol Pot DDR tuig worden opgerold en verwijderd. Doen we dit niet, dan is het binnen tien jaar het einde van die begrippen waarover zij liegen voorstander van te zijn: vrijheid, gelijkheid en broederschap.

Dit leugenachtige zooitje zal nooit ophouden met liegen, nooit wensen te luisteren, alles moet kapot, want destructie is wat hen drijft. Waarom? Simpel, omdat zij ‘weten’ dat als alles in puin ligt zij vanuit anarchie zullen zegevieren als alle mensen zich tot hen zullen wenden en zich vrijwillig melden voor hun mierenhoopmaatschappij die dan over de wereld zal heersen.

De gruwel bij uitstek voor alle normale mensen, met dank aan de vele corrupte, hebzuchtige of totaal gestoorde mensen die dan als vorsten willen heersen over dat domme volk dat hen nu nog hun zege moet brengen. Dat domme volk dat slaafs Merkel, Macron en de superhypocriet Obama als heiligen vereren, dat domme volk dat dan ook in het echt slaven zullen zijn.

Maar waarom laten wij ons eveneens tot slaven maken? Wanneer is genoeg echt eens genoeg. Wanneer is het echt al vijf over veel te laat. Wanneer komen wij eens achter onze toetsenborden vandaan, pakken we sop en dweil en ruimen dit land en Europa op van de kots en stront die dat neplinkse zooitje gestoorde of corrupte narren ons decennia lang hebben gelaten. Power to the people!

Door:
    Z.M.
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

Je klinkt zelf een beetje hitleriaans, doe niet zo boos, help de wereld vooruit..

De schrijver heeft wel gelijk, hij had het iets anders kunnen verwoorden lijkt me. Nu valt iedereen over de TOON en niet meer over de inhoud.
    Lijkt de 2e Kamer wel waar iedereen over de toon valt en de inhoud gemakshalve maar vergeet. Het is een manier om iemand negatief weg te zetten.