The Trueman Show #21 met Daan de Wit

• vrijdag 16 april 2021
  • Alle voors en tegens van de corona-prik.

15-4-2021

The Trueman Show #21 met Daan de Wit Bezoek mijn website www.jornluka.com. Deze website ben ik aan het uitbouwen tot plek waar alles samenkomt om zo censuur te omzeilen. Alle content is gratis beschikbaar, dus vind je het tof? Doneer dan en help de content en website steeds beter te maken! Voor deze nieuwe aflevering had ik een goed gesprek met Daan de Wit. Hij is een van de weinige onafhankelijke journalisten, iemand die al jarenlang verslag doet van wat iedereen zou moeten weten. Hij schreef vier onderzoeksjournalistieke (Cholesterolmythe, Weet Wat Je Eet, Dossier Mexicaanse Griep en De Volgende Ooorlog) boeken en publiceerde recent een nieuw boek, een e-boek: Prikken ja of nee? - Alle voors en tegens van de corona-prik.  Uit het gesprek wordt duidelijk dat Daan iemand is die voor zijn lezers op onderzoek gaat, de dieptes in, en daar bovenhaalt wat eerder verborgen bleef.  We spraken over verschillende thema’s waaronder zijn boek Dossier Mexicaanse Griep. Het onderwerp van Daans nieuwe boek ligt in het verlengde daarvan. Dat boek keek terug op de periode rond de Mexicaanse griep, liet zien hoe zeer het toen mis ging en waarschuwde dat we niet opnieuw dergelijke grote fouten zouden maken. Het is bizar om te zien hoeveel parallellen er zijn tussen beide boeken.   Ook spraken we over voeding, gezondheid, wetenschap, de naderende mRNA vaccins en nog meer belangrijke thema’s waar haast geen ruimte voor is in het publieke debat. We worden steeds ongezonder als mens, steeds minder menselijk, hoe komt dat en wat kunnen we daaraan doen? Daan noemt in het gesprek voordeelcode jorn30. Met die code krijg je de eerste vijf dagen na het online verschijnen van bovenstaande video 30% korting op de aanschaf van Prikken ja of nee? via https://www.paypro.nl/producten/Prikk... Vond je het tof? Abonneer je dan op mijn kanaal en like de video en deel hem met je vrienden en op social media. Samen laten we het echte geluid groeien!

Jorn Luka