Prikken Ja of Nee? Alle voors en tegens van corona-vaccinatie…

• dinsdag 13 april 2021
  •  Journalist Daan de Wit schreef een cruciaal boek op een cruciaal moment: Prikken ja of nee?

13-4-2021

Journalist Daan de Wit schreef een cruciaal boek op een cruciaal moment: Prikken ja of nee? – Alle voors en tegens van de corona-vaccins. Miljoenen mensen worstelen momenteel met deze vraag of het verstandig is een vaccin te nemen. In de studio bespreekt programmamaker Flavio Pasquino met De Wit hoofdstuk 1 uit zijn boek: de 10 aannames die voorafgaan aan de vraag prikken ja of nee. Het volledige boek bevat tien hoofdstukken. De Wit schreef een heel toegankelijk boek op basis van de best mogelijke openbare bronnen. Met zijn e-boek is het mogelijk een afweging te maken tussen de risico’s op corona en de risico’s op het aanvaarden van het vaccin, niet voor niets een onomkeerbare medische ingreep genoemd. Kortingscode: Via https://www.prikkenjaofnee.nl is met kortingscode daan30 het e-boek Prikken Ja of nee te koop met 30% korting tijdens de eerste vijf dagen na publicatie van bovenstaande video. Plus 30 procent van de opbrengst van het boek naar aanleiding van de video doneert Daan aan het nieuwe kanaal van Blckbx. Onderzoeksjournalistiek: In 2010 publiceerde Daan de Wit zijn boek Dossier Mexicaanse griep. Een gesprek in de studio van Blckbx over de onthutsende gelijkenis tussen de Mexicaanse griep en corona is inmiddels ruim 180.000 maal bekeken.De Wit schreef vier onderzoeksjournalistieke boeken, waaronder het recent verschenen de Cholesterolmythe en het veel gelezen boek Weet wat je eet. BLCKBX start een onafhankelijk Nieuwskanaal! Wij willen dit gaan doen met een professioneel team, in een ruimere studio en op een eigen platform waar censuur geen grip krijgt. Wil jij dat wij slagen in onze missie? Steun dan dit project zodat we zo spoedig mogelijk voor jou aan de slag kunnen en ga naar https://blckbx.tv/nextstep. Naast ambities is er ook een keiharde noodzaak om een "next step" te zetten. Onlangs is namelijk een tweede video van BLCKBX door Youtube verwijderd op onrechtmatige gronden. Dit is een link naar de betreffende video op Rumble: https://rumble.com/verq0d-verkiezinge... Daarom gaan we Youtube verlaten maar niet met de staart tussen de benen en ook niet meteen. We doen dat in fases en onderwijl zullen we het onrecht dat ons en eigenlijk ons allemaal is aangedaan juridisch aanvechten maar belangrijker nog…we willen geschiedenis schrijven door aanpassing van de wet ter voorkoming van verdere dictatoriale uitwassen vanuit Big Tech op onze samenleving. Meer en meer mensen zijn zich bewust van de Agenda uitrol; - burgerrechten in een spuitje - de surveillance toename - de testsamenleving - stigmatisering van andersdenkenden - polarisatie - de groeiende censuur. Eerlijke informatie en vrije toegang tot die informatie is de sleutel. Dit brengen we al dagelijks maar we willen meer. Meer uitzendingen zoals je die al van ons kent maar ook een dagelijkse nieuwsbulletin waarin we ander nieuws brengen. Of misschien wel hetzelfde nieuws van een andere kant belicht. Internationale ontwikkelingen of nieuws waarbij de juiste vragen worden gesteld. Wil jij dat wij slagen in onze missie? Ga dan naar onze crowfundpagina en steun dit project zodat we zo spoedig mogelijk voor jou aan de slag kunnen. https://blckbx.tv/nextstep Wil je op de hoogte blijven? Twitter: https://twitter.com/blckbxnews Telegram: https://t.me/blckbxtv Facebook: https://www.facebook.com/blckbxnews Instagram: https://www.instagram.com/blckbx.tv Jij kan helpen met een donatie maar ook door deze video te delen op social media en/of via whattsapp, telegram, signal, messenger, what ever...als de video maar zoveel mogelijk mensen bereikt. Doneren kan via https://blckbx.tv/doneren Voor meer info kijk op https://blckbx.tv

BLCKBX