Honderden actiegroepen (ABC') tegen het Coronabeleid. Ferdinand van der Neut en Ab Gietelink

• maandag 12 april 2021
  • Categorie:
  • De Kritiek op de Coronamaatregelen groeit snel....

10-4-2021

Herpublicatie. De Kritiek op de Coronamaatregelen groeit snel en bestaat uit enkele honderden groepen in Nederland. In het ABC (Algemeen Burger Collectief) verenigden zich meer dan 50 groepen). Ab Gietelink neemt de actiegroepen door met ABC woordvoerder Ferdinand van der Neut. Actiegroepen 1. Anti Lockdown 2. Awareness 3. Brabant in Opstand 4. Burgers Tegen Onrecht 5. Corona-demonstratiegroep Twente 6. De Haan 7. De Wakkeren 8. De Andere Krant 9. DeBuren 10. Demonstratie voor de Vrijheid 11. Den Haag in Opstand 12. Dordrecht in Opstand 13. Durf #NEE te zeggen 14. Dutch Survivors. 15. Gele Hesjes Limburg 16. Gele Hesjes NL 17. HKN 18. Haagsetocht voor vrijheid 19. Het Verzet 20. Info Centraal 21. Kaas 22. Leg Vlaanderen Plat 23. Limburg sta Op. 24. Lockdown News Network 25. Love Unites 26. Ministerie van Verzet. 27. Ministry against Fact-checking 28. NEE tegen 1,5 meter 29. NVKP.nl 30. Nexit Next – Stop NOW 31. Nieuw Nederlands Nationalisme 32. Onafhankelijke Pers Nederland 33. One for freedom 34. Oranjekoorts 35. RT Dutch 36. Robin Hoods 37. Rotterdam In Opstand 38. SB groep 39. Samen 1 Voor Nederland 40. Stichting Vaccinvrij 41. Stop 5G Nederland 42. Stop Lockdown.Nu 43. TelegramNl.eu 44. Together we are strong 45. Uprising Group 46. Vecht tegen Onrecht (VTO) 47. Viruswaarheid (Viruswaanzin) 48. Voor Stanley 49. VoorVrijheid.nu 50. Vrijheids Beweging Nederland 51. Wakker 52. Viruswaarheid 53. Wij Zijn Nederland 54. Wij stemmen Rechts