From Heart to Heart: in gesprek met Edmond Fokker | #3.12

• zaterdag 6 maart 2021
  • Categorie: , ,
  •  Terwijl de coronacrisis blijft voortslepen ontbreekt ook voor de cultuursector een toekomstperspectief.

5-3-2021

Artiesten, muzikanten én facilitaire dienstverleners in het hele land werd niet alleen hun inkomen maar ook hun passie ontnomen, juist in een periode waar deze aan zo veel mensen troost zou kunnen bieden. Violist Edmond Fokker wilde niet bij de pakken neerzitten en maakte met pianist Jochem Geene de CD 'From Heart to Heart', een compilatie van ontroerende vioolmuziek en wereldberoemde filmthema's die zij beschikbaar stellen aan verzorgingstehuizen als broodnodige muzikale omhelzing. Nadat hij al eerder het muzikaal intermezzo verzorgde tijdens de 'Meat and Greed'-events met Arno Wellens is Edmond ditmaal te gast om de volgers van de podcast te vertellen over zijn project en het goede doel dat zij ermee ondersteunen - maar uiteraard niet zonder een stukje muziek te laten horen. U hoort de opening van Tchaikowsky's 'Valse Sentimentale' en 'Cinema Paradiso' van Ennio Morricone. 'From Heart to Heart' is te bestellen via de volgende link: https://nooit.nl/shop/. Met uw aankoop steunt u mede de Stichting Care for Talent, een ANBI-stichting ten behoeve van jonge muzikanten die nu een moeilijke tijd hebben. Vertegenwoordigt u een verzorgingstehuis en wilt u de CD aanvragen, mailt u dan naar edmondfokker@gmail.com. Voor meer van Edmond Fokker kunt u terecht op https://edmondfokker.com