Samenzweringstheorie

• maandag 1 februari 2021
  •  Moeten we dit allemaal aannemen als toeval????

Samenzweringstheorie

(Door: “Henk der Niederländer”)

Deze week kreeg ik de vraag: “Is dit dan een samenzweringstheorie?” Zoals de lezers hier weten, laat ik over sommige dingen die me gevraagd worden of me overkomen regelmatig mijn gedachten gaan, zo ook in dit geval. Dus om de dingen te bevatten, moest ik eerst even alles op een rijtje zetten, met name de dingen die ons overkomen. Het is duidelijk dat de dingen die ons momenteel overkomen flink gestuurd worden zodat, we er niet onderuit komen dat die zaken ons overkomen.

Als we om ons heen kijken en eens goed bekijken wat ons opgedrongen wordt, is er toch wel een duidelijke lijn waar te nemen in wat er met name in de westerse wereld gebeurt. We zien overal winkels gesloten worden en nodeloos op slot gehouden, restaurants en cafés zijn dicht of zijn afhaalrestaurants geworden, waarbij duidelijk is dat we als sociaal dier gescheiden dienen te blijven. Dus het sociale leven wordt eenvoudig gesloopt door de verschillende regeringen. Dat er een zeker plan achter zit moge toch voor iedereen duidelijk zijn.

Verschillende keren heb ik op verschillende fora al voorbij zien komen dat het er vooral om te doen is dat we als mensen niet de kans zouden moeten krijgen om lekker bij elkaar te komen, zodat we onze gedachten gezamenlijk eens kunnen laten gaan over hetgeen er allemaal gebeurt. In het begin had ik ook zo maar het idee dat dit nogal ver gezocht was, maar toen ik daar eens verder over nadacht, was toch duidelijk te zien dat deze theorie er nog niet zo ver naast zat.

Ga je eens naar een of ander winkelcentrum, dan kun je verder niks aanschaffen als de noodzakelijke levensbehoeften, zodat in feite gesteld kan worden dat je bijvoorbeeld niet aan een paar schoenen of een jas kunt komen of je bent verplicht om je zaken via internet te kopen. En wat blijkt? De winkels staan op omvallen, evenals de horeca, maar mensen als Jeff Bezos worden met de dag rijker, waarbij even tussen neus en lippen door wordt verteld dat de rijksten der aarde de laatste tijd samen opgeteld even 500 miljard bij konden schrijven op hun saldo.

Als je ondertussen het lef hebt om te protesteren tegen deze algehele waanzin, duurt het niet lang of de oproerpolitie staat klaar om je dit onzalige idee uit je lijf te beuken of waar nodig met een waterkanon eruit te spuiten, om dan nog maar niet te spreken over de zogenaamde Romeo’s, die er tussen lopen om de oproerpolitie een reden te geven om erop los te slaan. Kijken we over de grens, dan zie je gelijk dat overal hetzelfde gebeurt en niet alleen in Europa, maar ook ver daarbuiten, waarbij de regeringen overal overgegaan zijn tot het verhaal van Klaus Schwab van het WEF met zijn build back better

Moeten we dit allemaal aannemen als toeval????

Dit alles is niet meer als toeval aan te merken en heeft duidelijk alle vormen van sturing. Nu de tweedeling van de maatschappij al zo ver gevorderd is dat mensen elkaar verraden, omdat ze met een paar genodigden samen zitten te eten zodat de politie langs kan komen om ze te bekeuren, kun je gerust stellen dat mensen zoals ik gaan denken aan een samenzweringstheorie. Maar het echte verhaal erachter dat deze samenzweringstheorie wel eens meer kan kloppen dan velen van ons willen toegeven, komt bij velen niet op. Dat overigens dit hele gebeuren al jarenlang gepland is, blijkt ook duidelijk uit het feit dat de Belgische DPG media en het Mediahuis zowat elk Nederlands dagblad over konden nemen met, let wel, staatsteun (dus geld van de Belgische belastingbetaler) kan naar mijn mening dan ook niet als toeval aangemerkt worden. Een kwestie dus van gelijkgeschakelde dagbladen.

Tegelijkertijd financiert Bill Gates in veel landen voor $ 400 miljoen een groot deel van de geschreven media en dit gebeurde allemaal in de laatste 10 jaar. Toeval???  Ja, mijn rug op.

Net zo veel toeval als Event 201 in oktober vorig jaar, net 2 maanden voordat deze zogenaamde Covid -19 “pandemie” uitbrak, waarvan Bill Gates later vertelde dat hij hier wel $ 200 miljard dollar aan denkt te verdienen. Zou dat dan ook allemaal onder de noemer toeval bestempeld moeten worden? In de politiek bestaat niet zoiets als toeval en sinds we een politiek virus hebben genaamd corona, wordt het toeval flink een bepaalde richting in gestuurd.

Door:
    “Henk der Niederländer”